ponedjeljak, 15.10.2007.

Moja tkz. mana...

Kada bi ste išli sa mnom u razred, vjerovatno biste primjetili da sam stalno nagnuta nad nekim knjigama. Ali to nisu školske knjige (tipa 'Knjigovodstvo s bilanciranjem') nego one zanimljivije. Ja OBOŽAVAM čitati, a posebno fantastiku (kao Harry Potter). Da me ne poznajete sigurno biste sad pomislili da sam neki štreber i knjiški moljac, ali NISAM!!! Ja samo obožavam čitati. I nisam jadna samo ako cijenim knjige kao što su Harry Potter ma što vi mislili.burninmad Nisam baš ni neka uvrnuta obožavateljica koja bi išla u Englesku samo zbog neke knjige ali i jedva iščekujem zadnju knjigu na hrvatskom koja izlazi u Algoritmu 26.10. (jeste čuli obožavatelji???!!!). Nadam se da ima jošovakvih ljudi u Hrvatskoj kao što sam ja, jer unatoč mom jadnom društvenom životu, možda upoznam nekog tko ima strast prema knjigama kkao ja. Tko zna?! U nadi je spas....winkwink



17:50 | Komentari 14 | Print | ^ | On/Off |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.