ja volim samo njega...

Danas nam je...........SRIJEDA!

EJ!!

Kako ste vi meni???naughty naughty
Evo sad malo visim po kompu.....
Dan ni ebio los..Bila sam kod doktora,dobila neke kreme.....bang
To je jadno...Bila sam,zapravo trebala sam biti vani sa Ildushom,i jesam ali JAKO kratko jer nam je glupalud kisa puknucu sve pokvarila.SPREMAM SE ZA MORE!!!
Blizi nam se petak ja tada ode!!Necu vise moci pisati blog ali cete saznati sve sto se dogadjalo jer cu to ZAPISIVATI!!!thumbup smokin
Cura koja je tamo gdje ja idem na more je moje godiste tako da cu se skompati nut s njom i njenim kompanjonima njami...
JEDVA CEKAM!!
Mozda upoznam nekog SLATKOG decka,al da...nije bitno imam vec nekog....cerek
VOLIM MORE!!!
Tamo gdje idem je pjescana plaza,staviti cu vam slike svega!!!Nosim svog dragog frenda,FOTIC!!thumbup

Danas sam si kupila puuuuuuno stvari u DM-u,uglavnom za nokte i lice...zapravo da sve je za nokte i lice..LOL rofl
Kada smo krenule van pocelo je grmiti pa smo otisle do mene da obucem starke jer sam bila u japankama bang...no dobro pa smo otisle do DM-a,Ildusha je nasla nekakvu igracku za macu kojom mi je isla stalno na jetru,ali zeza se ona...MA ONA JE ZAAAAAAAAKON!!

Posto vam dugo nisam pisala evo ovo je jedan malo veci postic...

ajde KISS i POZZ!!!!!wave

11.07.2007. u 22:37 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

a joooooj.......

Love Icons

Love Icons

Image hosting codes

Image hosted at bigoo images

MySpace Layouts images

MySpace Layouts





MySpace Layouts images

Love Icons

Image hosting codes

Love Icons


http://teenjournalist.blog.hr thumbup
http://welcomethejungle.blog.hr dead
http://britneyjedrolja.blog.hr smokin
http://freakout000.blog.hr mouthwash

nesto o meni...


VOLIM:
deckecerek
rockdead
morecool
party-esmokin
izlaskenjami
zezancijurofl
izmisljatinaughty


FRENDOVI:
Danijela-Mala plavasmijeh
Gabrijela-Legendathumbup
Ilda-Zeko,Ildusha-smokin
Ana-Anchika,Ančinaughty
Silvija-Žirafamah
Paula-Malenarolleyes
Lucija K.-nema nadimkaparty
Lucija E.-Cubazujo
Veronika-Lunanjami
Martina-Tinagreedy


Simpa:IMAM cerek
Dečko:slobodna no
Razred:7.bthumbup
Grad,kvart:Zagreb,Trešnjevkahrvatska
Visina:1,66thumbup
Težina:55bang
Kosa:smeđazujo
Oči:smeđenjami
Odjeća:kako mi dođenaughty
Rođendan:06.07.wink
Horoskop:Rakyes



slike,sličice.......

par slika za ZEKU........

Yellow Funny Bunny Whatever, You Moron. Images





Funny Bunny Hi, Loser Images





Friendster Layout hosted images





Funny Bunny Pink You're So Dumb Icons




gluposti i slatke stvari....


Cute Icons

Cute Icons

Cute Icons

Animation Miscellaneous Images

Gif Kiss Images

image hosting for myspace hosted images

free image hosting images

Funny Clip Images


Cursors