ja volim samo njega...

Dobar dan!!

Danas sam se probudila,tj. mama me probudila jer me Cuba zvala, u pola jedan...
Nema veze znam ja i duze!!LOLwink yes

Neznam staa da radim,jako mi je dosadno pa stalno visim po blogovima i ostavljam komentare ili igram Simse!!!!Ono prvo je cesce!!Ali nema veze..

Danas mi je mamam rekla ad idem o u petek u Rijeku kod nasih obiteljskih frendova,u subotu kod moje sestre u Novi vinodolski a tek u nedjelju na Vir i tamo ostajemo 10 dana...ja bi duze ali nema veze neki nenoidu uopce.!!eek

Eto ja vam ne znam kaj vise pisat pa cu i dalje ostavljati komentare a mozete i vi meni!!Javim vam se navecer!!!wave

nut
E DAAAAAAAAA!!Pa sjetila sam se!!Provod kod Cube je bio odlican.Ildusha,Cuba i ja smo cijelo vrijeme bile same u kuci.Malo smo divljale,malo se igrale s Fani(Cubin pes)....e da i malo jeli....lolwink
Kada smo nesto gore u Cubi-noj sobi pricale dolje se nesto zaculo....Cuba je uzela neku letvu za zatvaranje prozora,ja sam uzela tri loptice za golf a Ildusha je isla samo za nama.....rofl
Krenule smo dole nije naravno bilo nikog ali je Cuba ipak zakljucala vrata....


Kad su dole Petra i Cubina mama smo nas tri otisle do igralista.
Cubina mama nas je odvela do Ildushe.Pitala sam mamu jel moze ona spavat kod mene(Ildusha)ali mi nije dala burninmad...
Kad ona moze ja nemogu i obrnuto...headbang headbangAli nema veze rekla je da se za danas dogovorimo!!!

AJDE POZZmah

10.07.2007. u 13:48 | 15 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

a joooooj.......

Love Icons

Love Icons

Image hosting codes

Image hosted at bigoo images

MySpace Layouts images

MySpace Layouts





MySpace Layouts images

Love Icons

Image hosting codes

Love Icons


http://teenjournalist.blog.hr thumbup
http://welcomethejungle.blog.hr dead
http://britneyjedrolja.blog.hr smokin
http://freakout000.blog.hr mouthwash

nesto o meni...


VOLIM:
deckecerek
rockdead
morecool
party-esmokin
izlaskenjami
zezancijurofl
izmisljatinaughty


FRENDOVI:
Danijela-Mala plavasmijeh
Gabrijela-Legendathumbup
Ilda-Zeko,Ildusha-smokin
Ana-Anchika,Ančinaughty
Silvija-Žirafamah
Paula-Malenarolleyes
Lucija K.-nema nadimkaparty
Lucija E.-Cubazujo
Veronika-Lunanjami
Martina-Tinagreedy


Simpa:IMAM cerek
Dečko:slobodna no
Razred:7.bthumbup
Grad,kvart:Zagreb,Trešnjevkahrvatska
Visina:1,66thumbup
Težina:55bang
Kosa:smeđazujo
Oči:smeđenjami
Odjeća:kako mi dođenaughty
Rođendan:06.07.wink
Horoskop:Rakyes



slike,sličice.......

par slika za ZEKU........

Yellow Funny Bunny Whatever, You Moron. Images





Funny Bunny Hi, Loser Images





Friendster Layout hosted images





Funny Bunny Pink You're So Dumb Icons




gluposti i slatke stvari....


Cute Icons

Cute Icons

Cute Icons

Animation Miscellaneous Images

Gif Kiss Images

image hosting for myspace hosted images

free image hosting images

Funny Clip Images


Cursors