ja volim samo njega...

Ponedjeljak!

Bila sam u gradu sa Ildushom i Lucijom (K.) jer Cubu nije imao tko dovesti!!
Isle smo do Inportane-a.Trebala sam si kupiti japanke,ali naravno niam,ja sam jako jak oizbirljiva nista mi se nije svidjelo...U WGW-u sam si kupila crnu majicu i hlace.Na majici je nekakav zadatak za PLAVUŠE na na dupetu na hlacama su 3 bijele cape...
Kada smo zavrsile sa Inportane-om smo krenule na trg.Lucija je rekla da je njoj jako dosadno i da ona ide doma.Mi smo prvo mislile da se nesto ljuti na nas ali smo se sjetile da joj je mozda vruce i da je jako umorna...


Ildusha i ja smo sjele kod fontane na Zrinjevcu.Ondje smo se par puta uslikale ali mi je fotic riknuo jer su baterije bile prazne.Kada smo krenule kuci sjele smo na 12-icu koja nije prolazila cibonom.Ildushi je odmah nesto bilo cudno,no ja sam se sjetila da mozda ide okolo jer sam vidjela nekakvu pivnicu po kojoj sam mislila da idem dobrim putem.Pitale smo curu koja je sjedila itza Ilde jel ovo 12-ica,rekla je da je.Kada je sad vec i meni pocinjalo biti pomalo cudno jer su svi ljudi izlazili van u tramvaju smo bili samo Ilda ta cura jos dva covjeka i ja....Na srecu covjek koji je sjedio do vrata nasuprot nama nam je rekao da se kod Cibone dogodila nesreca pa da ondje tramvaji ne voze.Rekao nam je put kojim cemo lako doci to Tresnjevackog trga.Stigle smo!!!JEEEEEE

U 4 ili 5 idemo do Cube na zabau.Spricat cemo se sa pistoljima na vodu,zezati se.......

Ja idem u 3 do Ildushe da joj pokazem nesto u vezi bloga...

Jos vam javim o provodu!!

POZZ

Ovo je par slika:


MIIIIIII:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ILDUSHA:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


LUCIJA I ILDUSHA:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

09.07.2007. u 14:02 | 15 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

a joooooj.......

Love Icons

Love Icons

Image hosting codes

Image hosted at bigoo images

MySpace Layouts images

MySpace Layouts





MySpace Layouts images

Love Icons

Image hosting codes

Love Icons


http://teenjournalist.blog.hr thumbup
http://welcomethejungle.blog.hr dead
http://britneyjedrolja.blog.hr smokin
http://freakout000.blog.hr mouthwash

nesto o meni...


VOLIM:
deckecerek
rockdead
morecool
party-esmokin
izlaskenjami
zezancijurofl
izmisljatinaughty


FRENDOVI:
Danijela-Mala plavasmijeh
Gabrijela-Legendathumbup
Ilda-Zeko,Ildusha-smokin
Ana-Anchika,Ančinaughty
Silvija-Žirafamah
Paula-Malenarolleyes
Lucija K.-nema nadimkaparty
Lucija E.-Cubazujo
Veronika-Lunanjami
Martina-Tinagreedy


Simpa:IMAM cerek
Dečko:slobodna no
Razred:7.bthumbup
Grad,kvart:Zagreb,Trešnjevkahrvatska
Visina:1,66thumbup
Težina:55bang
Kosa:smeđazujo
Oči:smeđenjami
Odjeća:kako mi dođenaughty
Rođendan:06.07.wink
Horoskop:Rakyes



slike,sličice.......

par slika za ZEKU........

Yellow Funny Bunny Whatever, You Moron. Images





Funny Bunny Hi, Loser Images





Friendster Layout hosted images





Funny Bunny Pink You're So Dumb Icons




gluposti i slatke stvari....


Cute Icons

Cute Icons

Cute Icons

Animation Miscellaneous Images

Gif Kiss Images

image hosting for myspace hosted images

free image hosting images

Funny Clip Images


Cursors