ja volim samo njega...

Petkić!

Ciao!!!wave

Kako ste vi meni??Sreća nije prestala ali to mi je potrebno dolazim u Zagreb sa Lunom u njenom sisterkom u nedjelju. JeDvA cEkAm!!!!!

Da ja nemam blage veze kaj cu pisat nemam ideje!!Danas sam bila kod Lune,mali Boris je otišo a jucer su mi bile Lelly i Martina,moje frendice iz Osijeka.Danas sam se stalno prepirala s malim Bokiem da je DINAMO bolje!!!!!!!!!On navija za Osijek i dio je USRANE kohorte!!

DINAMO JE NAJBOLJI!! ........to barem ja mislim a neznam jel se i vi slazete sa mnom.......
No dobro........da ja nastavim kad smo isli Luna i ja do mene doma smo srele Nanu,Ivanu koja nam je SUUUUUUUPER frendica.thumbup .ma ona je spaljena!!Pozdravi njoj!!Da srela sam i Anu,Luna i ona se bas ne podnose Ana je me dju onima koji su protiv veze nje i jos nekoga tu osobu ne smijem navesti jel cu prekrsiti VAZNO obecanje a Luna je frendica koju svatko moze pozeljeti.Njoj mogu sve reci i znam da nece nikome odati...


Zapreavo nije ona ta koja zna sveo meni.....to je moja najdraza frendica DANIJELA koju pozdravljam puno...Sve si uvijek kazemo i između nas nema tajni...Meni je rekla ono sto nije smjela ali,vjerovatno,zna da ja to NIKOME necu reci zato sto postujem njeno prijateljstvo i ona je moja NAJBOLJA I NAJDRAZA FRENDICA
!!!!!!kiss

Gaby mi je također naj frendica Danijela,Silvia i ja znamo PUUUUUUUNO toga o njoj i jedenju keksa(ona ce ovaj dio shvatiti)lol!!!Obozavamo domaćice,ukratko.Svaki vikend i svo slobodno virjeme smo mi zajedno!!U to vrijeme si sve sto imamo kazemo,uvijek budemo na NAŠEM mjestu na kojem se uvijek skupljamo,a kod mene i ponekad kod njih jedemo domaćice,a kad tog nema dobri su i neki drugi keksi jer se moramo nekako utjesiti........JEDNOSTAVNO SMO OVISNE O SLAKIŠIMA..........

POZZ svim moji DRAGIM frendovima!!!!!!!mah

KISScerek

06.07.2007. u 20:22 | 6 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

a joooooj.......

Love Icons

Love Icons

Image hosting codes

Image hosted at bigoo images

MySpace Layouts images

MySpace Layouts





MySpace Layouts images

Love Icons

Image hosting codes

Love Icons


http://teenjournalist.blog.hr thumbup
http://welcomethejungle.blog.hr dead
http://britneyjedrolja.blog.hr smokin
http://freakout000.blog.hr mouthwash

nesto o meni...


VOLIM:
deckecerek
rockdead
morecool
party-esmokin
izlaskenjami
zezancijurofl
izmisljatinaughty


FRENDOVI:
Danijela-Mala plavasmijeh
Gabrijela-Legendathumbup
Ilda-Zeko,Ildusha-smokin
Ana-Anchika,Ančinaughty
Silvija-Žirafamah
Paula-Malenarolleyes
Lucija K.-nema nadimkaparty
Lucija E.-Cubazujo
Veronika-Lunanjami
Martina-Tinagreedy


Simpa:IMAM cerek
Dečko:slobodna no
Razred:7.bthumbup
Grad,kvart:Zagreb,Trešnjevkahrvatska
Visina:1,66thumbup
Težina:55bang
Kosa:smeđazujo
Oči:smeđenjami
Odjeća:kako mi dođenaughty
Rođendan:06.07.wink
Horoskop:Rakyes



slike,sličice.......

par slika za ZEKU........

Yellow Funny Bunny Whatever, You Moron. Images





Funny Bunny Hi, Loser Images





Friendster Layout hosted images





Funny Bunny Pink You're So Dumb Icons




gluposti i slatke stvari....


Cute Icons

Cute Icons

Cute Icons

Animation Miscellaneous Images

Gif Kiss Images

image hosting for myspace hosted images

free image hosting images

Funny Clip Images


Cursors