ja volim samo njega...

Petak!!!!!!

Hej moji!!!!!!!!!!wave

Danas mi je najljepši dan u mom životu!!ROĐENDAN mi je!!!!!!!!!thumbup
Huraaa!!I saznala sam gdje idem na more!!!Jeeeeee!!Idem na Vir!!!!dead greedy
SUUUUUUUUUUUUPER!!!!!Jedva cekam!!Idem na 10 dana,ali bolje ikako nego nikako!!!
Dobila sam od strine majicu,bon a od mame i seke sam dobila donje rublje komplet miffy i haljinu za plažu!!
To je to za sad NEMAM POJMA sta vise reci!!Ma jos sam pod utjecajem!!party zujo
ali NE PIĆA nego sreće!!!!!!!!!!!njami
Ajde ja vam navečer javim kaj se sve dogodilo tokom dana!!!!!!!!


KISS i POZZ od slavljenice!!!!!!!mah

06.07.2007. u 13:53 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

a joooooj.......

Love Icons

Love Icons

Image hosting codes

Image hosted at bigoo images

MySpace Layouts images

MySpace Layouts





MySpace Layouts images

Love Icons

Image hosting codes

Love Icons


http://teenjournalist.blog.hr thumbup
http://welcomethejungle.blog.hr dead
http://britneyjedrolja.blog.hr smokin
http://freakout000.blog.hr mouthwash

nesto o meni...


VOLIM:
deckecerek
rockdead
morecool
party-esmokin
izlaskenjami
zezancijurofl
izmisljatinaughty


FRENDOVI:
Danijela-Mala plavasmijeh
Gabrijela-Legendathumbup
Ilda-Zeko,Ildusha-smokin
Ana-Anchika,Ančinaughty
Silvija-Žirafamah
Paula-Malenarolleyes
Lucija K.-nema nadimkaparty
Lucija E.-Cubazujo
Veronika-Lunanjami
Martina-Tinagreedy


Simpa:IMAM cerek
Dečko:slobodna no
Razred:7.bthumbup
Grad,kvart:Zagreb,Trešnjevkahrvatska
Visina:1,66thumbup
Težina:55bang
Kosa:smeđazujo
Oči:smeđenjami
Odjeća:kako mi dođenaughty
Rođendan:06.07.wink
Horoskop:Rakyes



slike,sličice.......

par slika za ZEKU........

Yellow Funny Bunny Whatever, You Moron. Images





Funny Bunny Hi, Loser Images





Friendster Layout hosted images





Funny Bunny Pink You're So Dumb Icons




gluposti i slatke stvari....


Cute Icons

Cute Icons

Cute Icons

Animation Miscellaneous Images

Gif Kiss Images

image hosting for myspace hosted images

free image hosting images

Funny Clip Images


Cursors