STAR

AVRIL LAVIGNE

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


SLIKICE
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Glitter Graphics
Glitter Graphics

Glitter I Love You Graphics



Glitter Graphics

Icon Glitter Pictures



Glitter Graphics

Icon Glitter Pictures



Glitter Graphics

Icon Glitter Pictures



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Glitter Graphics

Star Glitter Pictures



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Glitter Graphics

Glitter Angel Graphics


Kada ti vidim u ocima sjaj,
kad se nasmijes oko sebe
osjetim raj,a kada ugledam lice kao
sto je tvoje,
shvatim da andeli ipak
postoje!!!

Ja volim tvoje smede oci
i njihov blistav sjaj!
Ja volim samo tebe
medeni moj,i nikog vise,
a to dobro znaj...!

Crna ruža na vjetru se njiše,
ja volim tebe i nikoga više,
ako otvoriš srce moje,
u njemu ćeš pronaći ime svoje!

Voljeti je lijepo,voljeti je lako,
ali voljeti kao ja ne može svatko...
Koliko te volim to se teško piše jer svaki trenutak
ja te volim još više!

Ljubav je jaka,ali nije za đaka,
oprosti mi Bože bez nje se ne može!!!

Vrata škripnu,mama viknu
Marina vraže dečki te traže!!!

Vene,vene tulipan,
vene svako cvijeće ali naša
ljubav uvenut nikad neće!!!

Tisuću riječi mnogo je,
jedna riječ malo je,
ali dvije govore sve:
VOLIM TE!!!

I smrt će jednom doći
po svoje i Bog će biti
svjedok za nas dvoje,
a tada,kad se otvori
srce moje,u njemu će
pisati:ZA TEBE JE KUCALO,
MALENO MOJE!!!

Ovaj naš život ima lažan sjaj,
taman kad pomisliš da ljubav je prava,
kad ono kraj.
Zato ljubi i ne misli na krizu,
jer jedino život nema
REPRIZU!!!

Ako je ljubav droga, onda sam ja najveci narkoman!

Ako volis nemoj kriti jer nije zabranjeno zaljubljen biti.

Bog je svim andjelima dao krila osim tebi, jer nije zelio da mu najljepsi odleti!

Živjela škola!Živio trud!NEKA UČI TKO JE LUD!!!!!

Škola je jedina ustanova gdje životinje muče ljude!

Rekli su nam da škola nije zatvor a mi ni krivi ni dužni dobili 8 godina,i baš kada pomislimo da smo slobodni dobijemo još 4 godine uvjetno!

Kome je škola dala kruha osim onome tko je našao marendu ispod klupe??

Srušit ćemo školu,taj luđački dom,učiteljsko vijeće žalit će za njom,štreberi će nositi cvijeće na grob a mi ćemo pjevati NISAM VIŠE ROB!!!!!!!!!!!!

I ta škola,oštar greben dođeš pošten,odeš j***n!

SLOMLJENO SRCE

Otisao sam od tebe u suzama
sa bolom i tugom
dali cu te ikad preboliti
to jos niko nezna.

pamtim jos oci tvoje
oci boje neba.

dali mislis na mene
ili se provodis sa drugima
dali me volis kao prije
ili je to samo bila laz.

sad sam daleko od tebe
ostaje mi jos par sati zivota
ovo nam je zadnji razgovor
mog slomjenog zivota
reci dali me volis ili ne
reci mi nesto dobro i utjesi me.

volio sam te i te tvoje lijepe oci,
mislio sam da ces nekad biti moja,
stalno si mi bila u mislima
a radi tebe sada me dusa boli
jer te stvarno ludo volim

ZNAJ DA VOLIM TE JA

Mi tako daleko vise nismo mogli
u srcu bol,u dusi patnja
nisi znala kolika nasa bila je vatra
ali tako je to kad gajis trnje
trnje koje lice para i koje suzu stvara

ali znam trazit ces od mene oprost taj
al umjesto lica mog vidjet ces samo sjenu

Jedmon kad ostnes sama,kad mrak obasja svjetlost
zvat ces me imenom mojim,al javiti se necu ja!
samo zatvori oci,sjeti se ljubavi nase,vatrom ozarene
i kraj tebe pojavit cu se ja!!!

Ne okreci mi lice koje ljubio sam!!!
znam da to lice drugi ljubi "znam"
Tvoje ime cuvam u dubini mojih zelja u prvom redu mojih uspomena!!!
To ime u srce urezo sam ja!

"Lejla"zeljo moja nedodirljiva,suzo koja vjecno vri u oku mom,
izvoru mojih nemira i ponora!
Zauvjek ce ostat nasa LJUBAV!!!
Zauvjek SATI!!!
Zauvjek MINUTE!!!
ZNAJ DA VOLIM TE!JA!!!!


DA BIH TE VOLIO

Da bih te volio, sudbini
predao sam svoje srce.
Vi?e se ne?e? mo?i osloboditi
-vi?e se ne?u mo?i osloboditi!-
od kobnosti te ljubavi!

Ne mislim na to, ne osje?a? to;
ja i ti smo ve? ti i ja,
kao more i kao nebo,
a nebo i more postoje
bez svoje volje. !

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari on^^off

design: × BloG MasteR ×

font: x

slike: x

ja sam........

ime:lucija
prezime:???
iz cavtata...
treniram judo...
volim:judo,svoju obitelj,
prijatelje,kompjuter,putovanja,
dobre filmove,od muzike
slušam sve i svašta,msn,
kompjuter.........
ne volim:umišljene ljude,
dosadne,brbljave,učit,
čitat lektiru.....

kakav je moj blog??
dobar
ok
super
odlican
mogo bi bit bolji
grozan
katastrofa
  
pollcode.com free polls


Ako he ne bude htjeo,
ne šmrči bijelo,
ako ne krene,
ne bodi vene,
daj malo mućni glavom,
pprobleme ne rješavaj travom!!

Grli me
grlit ču te,
ljubi me
ljubit ču te,
voli me voljet ču te,
varaj me....
ubit ču te!

KIKE
Image Hosted by ImageShack.us


MOJA SESTRA PRIJE
ČETRI GODINA..HAHA
Image Hosted by ImageShack.us


una
Image Hosted by ImageShack.us


una
Image Hosted by ImageShack.us


una
Image Hosted by ImageShack.us


maris una i stela
Image Hosted by ImageShack.us


maris
Image Hosted by ImageShack.us


maris bagoje
Image Hosted by ImageShack.us


=)
Image Hosted by ImageShack.us


katarina
Image Hosted by ImageShack.us


tonka i nike
Image Hosted by ImageShack.us


simović
Image Hosted by ImageShack.us


miha
Image Hosted by ImageShack.us


matea
Image Hosted by ImageShack.us


ivo-rođak
Image Hosted by ImageShack.us


ivo
Image Hosted by ImageShack.us


jelena
Image Hosted by ImageShack.us


anita i jelena
Image Hosted by ImageShack.us


magarac
Image Hosted by ImageShack.us


moja mica-maca
Image Hosted by ImageShack.us


KOJA JE CURA NAJ LJEPSA MOJ BLOGA
MARIS
KIKE
MOJA SESTRA
UNA
MARIS BAGOJE
KATARINA
TONKA I NIKE
pollcode.com free polls

slikice

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Glitter Graphics

Icon Glitter Pictures



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Glitter Graphics

Icon Glitter Pictures



Glitter Graphics

Icon Glitter Pictures



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

srijeda, 16.04.2008.

plavuša piše sinu

Dragi sine!
Pišem ti ovo pismo kako bi znao da ti ga pišem. Ako ga dobiješ, znači da je dobro stiglo, a ako ga ne primiš, javi mi, pa ću ti ga ponovo poslati.
Neki dan tvoj je otac pročitao u novinama kako je statistički utvrđeno da se najviše prometnih nesreća događa jedan kilometar od kuće. Zato smo se mi od kuće preselili malo dalje.
Nova je kuća prekrasna, imamo čak i vešmašinu, samo s njom nešto nije u redu. Jučer sam stavila veš da se opere, povukla vodu i veš je nestao.
Kod nas je jako ružno vrijeme. U prošlom tjednu dva puta je padala kiša, prvi put tri dana, a drugi put četiri dana.
Pisao si da ti pošaljemo zimski kaput, onaj s metalnom dugmadi. Stric je smatrao da će to jako opteretiti paket, pa smo na njegov savjet skinuli dugmad s kaputa i stavili ih u džep.
Prije osam dana konačno smo pokopali djeda. Našli smo ga kad smo čistili kuću. Bio je u ormaru i to otkako je pobijedio u igri skrivača.
Prije nekoliko dana eksplodirala nam je plinska boca. Mene i tvog oca eksplozija je kroz prozor izbacila na ulicu. Kakav je to osjećaj bio, nakon toliko puno godina ponovno zajedno s mužem izaći van.
Inače, tvoj je tata dobio novi posao. Jako je ponosan na njega, ima pod sobom oko pet stotina ljudi. Na gradskom groblju održava travnjak.
Tvoja sestra Julija, ona koja se udala za svog muža, napokon je rodila. Ne znamo još spol djeteta, tako da ti ne mogu javiti jesi li postao ujak ili ujna. Ako bude curica, Julija je rekla da će se zvat po meni. Malo glupo mi se čini da svoje vlastito dijete zove mama.
Tvoj rođak Pero se oženio. Žena mu je djevica, pa po cijeli dan kleči pred njom i moli.
Već dulje vrijeme ne viđamo ujaka Isidora, to je znaš onaj koji je umro prošle godine.
Jooj, sad ti moram ispričat kakvu je glupost napravio tvoj bratić Miroslav, kad nas je prošlog vikenda vozio na izlet. Zaključao je auto, a ključeve je zaboravio u njemu. Morao je ići doma po duplikat da bi nas otključao i pustio van iz automobila. Katastrofa!
I to bi bilo sve za danas. Neću ti napisati našu novu adresu, jer ne znam koja je. Ovi što su u kući živjeli prije nas odnijeli su čak i kućni broj sa zida kuće.
Ako vidiš Margaretu puno ju pozdravi, a ako ju ne vidiš nemoj joj ništa govoriti.
Puno te voli tvoja mama.

P. S. Htjela sam ti poslati nešto novca, ali sam već zatvorila kuvertu. Možda drugi put.



^^ komentari (16) ^^ print ^^ # ^^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.