Wanda Car

12.06.2015., petak

Tramvajski tuđ

"Mladost je tako lijepa, a tako se olako odbacuje.", smješila se postarija gospođa sa sjetom, žmirkajući očima, skrenuvši pogled prema skupini prenašminkanih djevojaka, posprdno odjevenih dok su buntovnički pušile.

-Gle ovu staru šta me gleda! - dobacila je jedna drugoj, kao da je čitav svijet njen još i dalje ne shvaćajući da nije svijet taj koji se vrti oko njena svijeta...

Cigareta u u ustima stoji joj ko piletu sise ... nema veze, faza buntovništva mora doći i proći...

Uzdahnula je gospođa još jednom uz pomisao istu kako se mnoge stvari pogrešno shvaćaju i kako se mladost olako odbacuje i s veseljem uništava, a tko bi znao ZAŠTO, kada je tako lijepa...

A tramvaj, nastavio se vući kao loša peristaltika crijeva zagrebačkim ulicama, vozeći ljude od točke A do točke Be.


09.06.2015., utorak

Ne sudi ljubav i ne vuci je po prašnjavoj cesti.

MJesec sa aurom znak je čiste pohlepe za širinom neba.
Da imamo više mjeseca bismo li imali omiljeni?
Suludo bježanje u buljenje na mjesec stvara mi neku ovisnost i katkad psujem oblake i puštam Đorđeta kad ne voli januar sve zbog mjeseca. Onda se to nastavi na ostale balade pa malo popravim puštajući ga u koncertu.

Da popravio si.
Uštedio si mi vrijeme traženja.

Učini ono što moraš. - kažem.

Učini ono što osjećaš, a ne ono što misliš da ja želim. - kažeš
Znimljivo pomislih ali kako?
Kada svrsihodno i uredno godinama ispunjam tuđe želje bez obzira na osobnu frustraciju, osobnu satisfakciju uvijek pronalazeći neki izgovor za ne činjenje u sebične svrhe kojoj je svrha osobni užitak.

Smijem.
Dobro.

Što je ljubav?- pitaš me.
Ljubav je.
Načitala si se previše tuđih mišljenja. -kažeš
A ti još ne vidiš dalje od vlastita nosa. - mislim ali rađe odšutim.
Budale ionako ne razumiju. Ni pametni ne razumije ako nema to iskustvo.
Ko kad je jednom moja nadobudna majka susjedu alkoholičaru natočila vrhunsko crno vino, a on ga je iskapio na ex i rekao:" Baš je fuj!" inače naviko na kiseliš.

Hm...šta ti ja znam.
Sastavila sam neki popis želja i sada se ostvaruju s tobom. Ne opterećujem se.
Volim to što jesi bez obzira na to što mi pružaš.
Ljubav je interes rekla sam pa si se naljutio.
Ni sam ne znaš zašto me voliš, ionako sam prepuna mana.
Ja ih tebi ne tražim jer ovoga puta ne tražim.
I boli me đon koliko će dugo trajati ali dok si ovdje hoću da ti bude ugodno kao najdražem gostu u mome srcu za kojeg se bojim da ne nestane.
Onda bih napisla pokoju baladu. Pa posesivnost pa ljubomora. Ne da mi se.
Lapsus.
Teško je vjerovati i drugi su se kunuli na ljubav pa je ispalo sve osim ljubavi.
Znaš li ti šta je ljubav? Kemijski proces. Seks. Ovisnost o nekome. Davanje.
Uzajamno povjerenje. Šta je suživot s nekim? Riktanje.
Ne sudi ljubav i ne vuci je po prašnjavoj cesti.
Ljubav je sloboda. Jedna od manifestacija je rast. Vezivanje može u krevetu i bičevanje ali ovako u dnevnici pusti me da živim da radim stvaram volim i želim.
I ne prihvaćam krivnju.
Možda ne znam više voljeti, ali možda ti ne znaš, a možda ti se ne sviđa moj način.
Jebe mi se.
Prije par godina svidio bi ti se moj odgovor viđenja ljubavi. Sada se uopće ne trudim razumjeti je. Znam i koji bi ti odgovor trebala dati ali neću. Dođi si sam do svoje definicije ili ako si došao do nje imaj si je.
Shvaćaš? Ionako sve prolazi i viđenja i definicije i shvaćanja.
Govorenje o ljubavi nije ljubav.
Govorenje nekome Ljubavi nije ljubav.
Ljubav je.




<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.