Slike života u Hogwartsu https://blog.dnevnik.hr/jasminesalbum

ponedjeljak, 29.05.2006.

Nove slike!

Od sada stavljam veće slike..... One male se ne vide dobro...

1.Zara Ravenclaw
2.Lara Shinoda
3.Daisy Andrews
4.- 5. Ja-Jasmine

1.Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Slika je prevelika. Klikni da bi bolje vidio!

2.Image Hosted by ImageShack.us
Lara odlično izgleda s ovom kosom!! Malo čudno.....

3.Image Hosted by ImageShack.us
Daisy je ovdje odlično ispala....Tu ima plavu kosu...

4.Image Hosted by ImageShack.us
Ja!! Valjda sam dobro ispala....

5.Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovdje sam dobro ispala.... To sam u svom omiljenom badiću.... Lucas me slikao.... Ali slika je prevelika....Pa klikni da bolje vidiš....


Možda jednom stavim Lucasovu sliku.... Možda....

29.05.2006. u 10:54 • 6 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Slike mojih prijatelja i mene u određenim trenucima!

Svi koji slučajno naiđu neka ne misle da sam luda. Ovo je HPFF album i nema veze sa stvarnošću!! Nemojte vrijeđati!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Moj HPFF blog!
Lara Shinoda
Alma Wood
Daisy Andrews
Keira Riddle
Aghata Smith
Johnny Sin
Keera Smith - moja unuka....
Zara Ravenclaw