ZVONILI STE MILORDE?

< rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



My Friends!!!

Čau
Zvonja
Tača
Cima
Senj
Teonže



po 1000-ti put radim blog,uvijek isto,moji dogadjaji,razmisljanja,
komentari,ma svaaastaa...

Free Counter
Get a Free Counter

Krasni krokacismijehsmijeh


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Ovo su dvije meni najljepse vjencanice,prva mi je bas onakva kakvu bi ja htjela,a druga je isto jako jakooo dobrasmijeh

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Neka mi blog krasi jedna slika s mora,to su bili dobri dani,predobri..partijana kod Pede!!



Britanska zastavica

Get free graphics at BlingyBlob.com!


eto po toj seriji je blog dobio ime,najjaca britanska humor.serija

08.09.2007., subota

HAY,MY NAME IS BREE AND I AM POOR

cudno je kako samo u par sati se stvari promjene,novosti samo dolaze,i to uglavnom lose..ma sve totalno cudno,a s druge strane valjda normalno,jer ipak kad dodjemo u odredjenu fazu zivota moramo se odreci dosta stvari,doslo je i moje vrijeme izgleda da to shvatim i napravim..moram ostati u rijeci i tu studirati,sad kad gledam a nije to tako strasno,jednostavno je sve onako kako si ti to slozis u glavi...i kad dodjes u situaciju da nemas mnogo stvari koje su ti prije bile pod must have,shvatis da mozes i bez njih,a i uvijek se nekako snadjes,samo se nadam da cu dati Ustav i da necu biti toliko poor bar da imam za nest slatkosretansretan
Ljudi budite skromni i pametnikisskiss


Sad kad sam pisala ovaj post na pamet mi je pao ovaj cvijet,volim miris zumbula,bolji mi je i od ruze,tulipana,kad vec pisem o skromnosti,zumbul mi djeluje bas kao takav...

E a kad bi mogla otisla bi na jedan dan na neko jezero poput ovog,i napravila fini piknik,s krafnama,vocem raznim,uz kupanje i uzivanje.



- 00:28 - Say it right! (9) - Štampaj! - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.