ZVONILI STE MILORDE?

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



My Friends!!!

Čau
Zvonja
Tača
Cima
Senj
Teonže



po 1000-ti put radim blog,uvijek isto,moji dogadjaji,razmisljanja,
komentari,ma svaaastaa...

Free Counter
Get a Free Counter

Krasni krokacismijehsmijeh


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Ovo su dvije meni najljepse vjencanice,prva mi je bas onakva kakvu bi ja htjela,a druga je isto jako jakooo dobrasmijeh

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Neka mi blog krasi jedna slika s mora,to su bili dobri dani,predobri..partijana kod Pede!!



Britanska zastavica

Get free graphics at BlingyBlob.com!


eto po toj seriji je blog dobio ime,najjaca britanska humor.serija

27.06.2007., srijeda

SAMO ISPITI

ljudi moji kratko javljanje iz mog stozera,nakon ne znam koliko sam ukljucila laptop,i to u biti zato da vjezbam za ispit iz informatike na njemu brr.... eh pa cini se da su meni dvojke sudjenesmijehsmijehnaime vec dva polozena ispita u lipnju i obje dvojcice,ah kako krasno!! eto zasad mi je super,nadam se da ce i sutrasnji biti uspjesan,malo me krenulo,ali necu se puno veseliti da se ne ureknem! jos malo pa cu i ja valjda na more,malo laganija atmosfera,opusteniji zivot,koliko toliko...uglavnom eto nazalost nisam stigla nista ni komentirati...cim ulovim vremena bacam se na svoje komentarcicesmijehsmijeh
Svima veliki pozdrav iz Rijeke
e i da,sutra ako sve prodje dobro idem vaaaaaaaaaaaan!!!!konacno!!!!
- 21:25 - Say it right! (11) - Štampaj! - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.