ZVONILI STE MILORDE?

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



My Friends!!!

Čau
Zvonja
Tača
Cima
Senj
Teonže



po 1000-ti put radim blog,uvijek isto,moji dogadjaji,razmisljanja,
komentari,ma svaaastaa...

Free Counter
Get a Free Counter

Krasni krokacismijehsmijeh


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Ovo su dvije meni najljepse vjencanice,prva mi je bas onakva kakvu bi ja htjela,a druga je isto jako jakooo dobrasmijeh

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Neka mi blog krasi jedna slika s mora,to su bili dobri dani,predobri..partijana kod Pede!!



Britanska zastavica

Get free graphics at BlingyBlob.com!


eto po toj seriji je blog dobio ime,najjaca britanska humor.serija

16.06.2007., subota

LJETO NAM SE VRATILO U GRAD

smijehsmijehsmijehsmijehsmijehOvi dani su aaaaaaaa predobriiiiiiiiiiiiiismijehsmijehsmijehmoram odmah reci hvala Bogu da je Terezijana opet u nasem gradu predobro,eto jucer je pocela,mi smo mislili laganini cemo,medjutim zavrsilo je vrlo alkoholno(zvonja je dosao u grad!smijeh) krenuli smo kod mene u sjenici,pa nastavili u Frankopanu(ajoj pili na tudji racun..),i onda na Terezijanu,a tamo smo drmali po pivi,iako ju ja ne pijem inace,dobro je doslapartypartypartypartyparty ove dane smo provodili ispijajuci kave na Korzu,zajebanciji,setnjama,voznji Zvonjinim auticem i takoooo,a ja jos malo i odoh u Rijeku na torturu,ispitici krasni.... bljaaaaaaaak...jos malo uzivam da da...ali neka poslije rijeke slijedi Karin,a to znaci uzivancija,zajebancijaaaaaaaaaaaaasmijehsmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- 17:26 - Say it right! (14) - Štampaj! - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.