ZVONILI STE MILORDE?

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



My Friends!!!

Čau
Zvonja
Tača
Cima
Senj
Teonže



po 1000-ti put radim blog,uvijek isto,moji dogadjaji,razmisljanja,
komentari,ma svaaastaa...

Free Counter
Get a Free Counter

Krasni krokacismijehsmijeh


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Ovo su dvije meni najljepse vjencanice,prva mi je bas onakva kakvu bi ja htjela,a druga je isto jako jakooo dobrasmijeh

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Neka mi blog krasi jedna slika s mora,to su bili dobri dani,predobri..partijana kod Pede!!



Britanska zastavica

Get free graphics at BlingyBlob.com!


eto po toj seriji je blog dobio ime,najjaca britanska humor.serija

12.06.2007., utorak

TA TA RA TA

ma mislim sto reci,ajmo od vikenda..smijehsmijeh bilo je super,napili smo se u frankopanu ko idioti,mnogi su pretjerali pa napravili stvari koje inace ne bi(he he pronaci ce se oni u ovome!),ja sam derala po gemistimapartypartypartypartyparty,a kad mi je postalo zlo,narucila sam si pizzu,skuzila sam da u pijanstvu savrseno dobro ide pizza da te malo pukne na pametnosmijeh a poslije smo zavrsili u jednom narodnjackom bircu,mislim onak pijani nismo vidjeli da je tamo svirao Tose Proeski s bendom koji tamo svira ponekad..to sam saznala poslije,stvarno sam pravi sljepiczujozujo ali glavno da smo mi udarili u kolo s nekim curama,mislim joj uzas...pravi ta ta ra ta je bio,pogotovo kad smo izasli,a sanjin i maja pali na beton..mislim cirkusa,ona sva blatna,a on zgulio lice...onda smo se isli prati,pa onda u drmacu,lijepo je bilo tamo,iako ja nisam bila dugo..isla sam u ppk po sendvic i jogurt(ko neka krmaca) Sanjin je rekao da ja samo dodjem u grad lijepo najest se i napitsmijehsmijeh
Ma sve u svemu kao i obicno zanimljiva subota,ovih dana je cak malo kisica prestala,i dalje smo samo na kavama,poneka voznja bicikloml,ali ne bi skodilo jos malo,i eto uskoro idem u rijeku,pa na more...malo cu se oprostiti od bloga tada,ali od rujna ponovni startsmijeh

Zivim ovaj zivot,ne znam sta cu s njim,sve je ionako pickin dim..


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ljudi idemo svi na jednu...piiiiizuuuuu

- 23:36 - Say it right! (15) - Štampaj! - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.