Brunettes do it Better :)

09.04.2006., nedjelja

Kao sto bi Nora rekla: MALO "PROMOCIJE"

Samo da vas obavestim da smo ona beda Popovic i blazena Ja napravili zajednicki blog: http://goranijasmina.blog.hr pa nebi bilo na odmet da nabacite koji komentar, onako "podrske"...haha...

Naravno da je blog u kurcu trenutno, ali shvatite da je u izradnji, ma bit ce najbolji kad ga sredimo, tek ce te da vidite (sledi pohotan smeh)...Ajd dobro, valda ste skontali da smo vam mi najveca konkurencija i da nemate sanse protiv nas, haha...Dosta o tome....

E da, narode, ja sam vam danas happy, za divno cudo....Samo neko mi sranje izaslo po licu, jela sam cokoladu a ne smem, a sta ces, jebes alavo...Al prolazi, ju, da ne ureknem. Uglavnom, happy sam iz nekog nepoznatog razloga, a bolje i to nego da sam u bedaku iz nepoznatog razloga, ako me razumete. Eto, toliko od mene za danas...

Pusa svimaaaaaaaaaaa
- 11:55 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ankete, i kod mene:

Evo nekoliko blogova na kojima se moze naci svasta nesta....