Brunettes do it Better :)

29.03.2006., srijeda

Ostani, bar trenutak jedan jos...Ostani, ovaj dan je bio los...

Evo ja se setila objaviti novi post....ranije mi se nije dalo, bila sam sva u k...u ali sad je sve super....Nemojte me pitati sta mi je bilo, jer neznam ni sama, onako danima sam skupljala razno razna sranja, i jednom je svemu morao doc kraj, nisam htela trpiti da ljudi oko mene pricaju gluposti, tako da sam stala na loptu....Ali ok, glavno da je sad sve odlicno....U subotu sam bila kuci, i mogu rec da nisam pozalila..cula sam da je u S&M-u bilo cisto smaranje, a ni u Vu nije bilo nista bolje....Ma ni ne moze biti dobro kad ja nisam tamo, haha, kako ovo umisljeno zvuci, al jebiga....Uglavnom (kako mi je super ta rec, neznam zasto) sledecu subotu sam u Zagrebu (tj. idem vec u petak) i dobila sam obecanje da me prijatelj vodi van, e bas da vidim sta ima toliko dobro u Zagrebackim kaficima, diskacima ili cemu vec...
Danas sam se zakacila sa Nenadom (nama to postalo kao dobar dan, a ja se nadam da smo danas zavrsili s tom temom) ali ovaj put je stvarno popizdio, jedva, ali jedva sam ga ubedila da previse masta...Tvrdoglav je strasno, ali kao sto je Nora rekla, pa ne moze on bez mene...Haha, a volim ga, nemogu si pomoci...Neznam sta bi vise pisala, stvarno nemam inspiracije....
E da, sto se tice naslova, nekako me asocira na danasnji dan, tako da...
Ajd ljudi, uzivajte, jer ja veceras definitivno necu...Mama pravi nekakvu veceru, rodjendan joj, pa ce doc ovi klinci, pozelite mi srecu da prezivim.......
sad stavrno ode, budite pozdravljeni, i ljubim vas sve....

- 18:34 - Komentari (49) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ankete, i kod mene:

Evo nekoliko blogova na kojima se moze naci svasta nesta....