Brunettes do it Better :)

21.03.2006., utorak

Ali kad ti kazu da te ne volim tad lazu te.....

Caos svima...Pa di ste vi meni??? nut
Inace naslov potice iz pesme od Amadeusa- Lazu te, nije stavljen slucajno, ima on velikih razloga zasto stoji tu...Uglavnom, ajd sad se i ja malo raspisem...

Vikend, prosao, sad ce opet...U subotu se smarala po obicaju, nisam bila nigde vani, za divno cudo...A nedelja je zato bila originalna... Prvo mi javi Nenad da dolaze on i Neven u naselje, neznam kako ali tu se nasao i Staso, ma ludnica... I tako, sprdali se po naselju, i Nenad i Neven morali kuci, jebiga....I ajd sta cemo odemo Staso i ja kod mene, skupili mi drustvo (Bolek, Popovic, Solim, Staso, Anja i ja) i ladovina (kao sto bi Baga rekao)...Onaj ludi Staso je jedva izico za kutiju cigara da bi mu ovi likovi sve popusili, haha, reakcija headbang...
Juce i danas citav dan sam vani, ko sto kazu udarilo me ovo proljece...haha, ali stvarno....I odlucim ja otic do nase skole u hrv. smenu, da razjasnimo jednom za svagda ko se kurci tu po blogovima....A sad me pitajte sta sam saznala??? nista, tj. jesam, navodno je to neki Sinisa, lik ide 7. raz, ma oce batina. Ali to je samo pretpostavka, ni onaj Atip, Domagoj nisu oslobodjeni.....I dosla ja u skolu i pitam nekog lika sto je bio dezurni kao jel zna nesto o tome, poceo se tamo izvlacit, zna nesto, garant....
Ma saznat cu ja kad tad...a onda su jebali jeza u ledja...bang
Evo vam i koja slicica, bas su mi lude:


- 18:32 - Komentari (112) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ankete, i kod mene:

Evo nekoliko blogova na kojima se moze naci svasta nesta....