Brunettes do it Better :)

17.03.2006., petak

Nesto novo, za promenu:



A- Andjelka, slatkica
B- Baga, volim ga puno
C- Cvile, neznate ga
D- Dajana, naj frendica
E- Eleonora, super zenska
G- Grbic, a kao prijatelj, hihi
H- Hamdija, koji kreten
I- Ines, ludo moje
J- Jasmina, blazena ja
K- Krnjo, lik za razmatranje
L- Les, obecanje ludom radovanje
M- Moncy, baby moja jedina
N- Nenad, jel sad ok?? pusa
O- A jebiga, napisem kad se setim
P- Peko, e je to lik
R- Rale, cini se ok
S- Saska, zna bit dobra kad hoce
T- Tanja Trivunovic, ne podnosim ju organski
U- Ugljesa, a dobar je
V- Valentina, sestra, opiceno do bola
Z- Zorica, sve 5, definitivno


Nesto slicno ovome sam videla na jednom od blogova i cinilo mi se ok, sta vi mislite???
Sorry ako sam nekog izostavila, stvarno nije bilo namerno, a ako znate abecedu skontat ce te da fali par slova, ali nisam se mogla setiti nikoga cije ime, nadimak pocinje tim slovom, jebiga...


- 23:01 - Komentari (301) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ankete, i kod mene:

Evo nekoliko blogova na kojima se moze naci svasta nesta....