Brunettes do it Better :)

12.03.2006., nedjelja

I need you now tonight, fucking need you more then ever...

Hold me and kiss me, baby
hug me and feel me, baby
for you is beating my heart
feeling you deep in my soul

Look at me, baby
can't you see that we're
ment to be
and we need each other




I am a woman in love... :)

I need your love like I never needed love before...


BEZ REČI, BEZ ZNAKA
Volim te ne samo zbog onoga što jesi,
Nego i zbog onoga što sam ja
Kad sam s tobom.

Volim te ne samo zbog onoga
Što si učinio od sebe,
Nego i zbog onoga što činiš od mene.

Volim te ne samo što si me oplemenio
Više no što bi to mogla
Bilo koja vera
I što si me usrećio više no što bi to mogla
Bilo kakva sudbina.

Učinio si to bez ijednog dodira,
Bez ijedne reči, bez ijednog znaka.
Učinio si to samim time
Što si bio to što jesi.




Neuspeh nije ako nešto učiniš pogrešno, već ako ni ne pokušaš...

Živeti medu hiljadama,a na jednu osobu misliti - znači voleti!

Dok god volimo nekog zbog njegovih vrlina, to ne znači ništa ozbiljno. Ali kad ga počnemo ljubiti zbog njegovih mana, onda je to ljubav...

- 16:25 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ankete, i kod mene:

Evo nekoliko blogova na kojima se moze naci svasta nesta....