whenever a friend succeeds a little something in me dies https://blog.dnevnik.hr/jasavrsena

četvrtak, 04.01.2007.

Evo mene malo na bljogovima.
smijehkao prvo SRETAN BOZIC I NOVA GODINA!!!!smijeh


Zapamti za 2007...
Zivot je kratak.
Prekrsi pravila,
brzo oprastaj,
ljubi polako,
voli iskreno,
smij se nekontrolirano,
nemoj se kajati za bilo sta sto ti mami osmjeh na lice...


protekla godina mi i nije bila tak grozna...mislim, mogla je bit i bolja,naravno, al u redu...cereksmijehrofl
jucer sam bila kod lucije pa na klizanju.bas nam je bilo super....smijehstela nam jen donijela poklonceke za bozic..luciji je kupila onu malu knjizicu sa mudrim izrekama.....kak smo mi crkavale od smijeha......ovo je jedna od tih „pametnih “ izreka: cijeni ono sto imas dok jos imas. onda smo val i ja smislile: dok si u gradu, budi u gradu.. i to smo izgovorile par stotina puta tak da nas luce i stela nisu mogle smislit nakon nekog vremena... nema veze, nama je bilo zabavno....a dobjo...ne da mi se vise pisat....

jos nekaj!
danas sam se zbudila u 11.otisla sam si oprat kosu(sisala sam se!!!WEEE bas mi je super).taman sam izasla iz kade,a ira mi kuca na vrata i veli:dora pozuri doso je svecenik...ja si mislim koji j***** svecenik????? onda sam se sjetila ... blagoslov kuce...mozete si mislit kak je to onda izgleedalo...koma ziva da koma ziva...
ok, sad mi se fuckat vise ne da pisat,,
see ya!!!!!
ljubim vas!!!!kisskisskiss

04.01.2007. u 14:05 • 124 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

LOVE BOXXX

MySpace Layouts

MySpace Layouts


hehe-budich i stela....;D

Image hosting

Image hosting


val i ;D...ne smijem napisat ime zato kaj bi me ubila....;Dcerekcerekcerek


image hosting file

image hosting file


da,da,pogodilo me....a i sve druge oko mene....cerekcerekcerek





How to make a perfect
Ingredients:

5 parts success

5 parts silliness

3 parts empathy
Method:
Layer ingredientes in a shot glass. Add a little cocktail umbrella and a dash of curiosity


Username:


Personality cocktail
From Go-Quiz.com




Your Icecream Flavour is...Chocolate!
You are the all time favorite, chocolate! Turning white kids black since the 1800s. Staining carpets, car seats, and bed sheets for centuries. One thing is for sure, you will never go out of style. You can't go wrong with chocolate!
What is your Icecream Flavour?

Find out at Go Quiz


tingz

blog Layouts

blog Layouts




blog Layouts

blog Layouts



blog Layouts

blog Layouts




blog Layouts

blog Layouts





layout for myspace

layout for myspace












Am I cool or uncool? [CLICK]
You are Trendy...
You're a trendsetter.. well more of a trend follower. You have a few 'cool' friends who don't mind you hanging around for a laugh. It won't be long before you're climbing the ladder to cool status. Keep up the good work!!
Cool quizzes at Go-Quiz.com





adopt your own virtual pet!



PPeaceful
EEnchanting
RRevolutionary
FFun
EExciting
CCuddly
TTender

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com