< rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

evo par molbica:
nemojte mi ostavljat komentare tipa
ej jubavi kizz kak si volim te pusica blog ti je fensi ajd kissach bokich!!!!
jer se zaserem kad dodem na blog i zasipaju me s previše ljubavi i srčekima i tim sranjima
dozvoljeno je sve al u ograničenim količinama!
i pišem post da mi komentirate kaj vi mislite o tom (pa makar me popljuvali) neg samo super ti je blog.
mislim drago mi je to ćut al me zanima zakaj je super!
nije mi cilj skupit što više komentara nego ko što sam rekla, ćut tuđa mišljenja
svi ste dobrodošli!


Image Hosted by ImageShack.us



moji idoli!!!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

ponedjeljak, 10.09.2007.

već nakon prvog tjedna dobro bi mi došli praznici od kojih 2.5 mjeseca

eh kaj ima novo
napravila sam si dred!
pa sam hepi
burninmadburninmadburninmadburninmad
razred je super thumbup
pogotovo cure! mahmah
pozdravljam ovom prilikom sve! wavewave
al profesori neki su blago rečeno zastrašujući
al neda mi se baš pisat o školi...
malo me deprimira
to štrebanje
za posrat se
ujutro se probudim totalno hepi a onda me ovi dotuku
i kad dođem doma padnem u bed
i to bez nekog većeg razloga.
jeste vi ikad bili u bedu a da neznate zbog čeg
ja jesam često

i često se prisjetim osnovne
hehe deaddeaddead
i svih idiota iz razreda
i profesora nutnutnutnutnutnutnut
jebote fali mi đurđa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
burninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmad
svi koji znaju đurđu/rasku/šišmišku znaju da je ovo kaj sam napisala da mi fali upravo bolno!
možda je bila gluplja od krumpirove zlatice al je popuštala i opraštala
a tog u srednjoj baš neće bit!

moram napomenut da ak oćete pročitat neke bisere i provale iz osnovne odite na dorin blog

e sad si pustite spot koji njie spot al glavno da je pjesma legendarna i uživajte u slikama!

KURVE


evo jedna s terenske na sljemenu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

malo je mala al nema beda

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ruža i dora
citiram ružu: "inače sam zgodnija"

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
hehehe
đurđevac se zeleni

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ružica i edo!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ema heheheheheeh smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
prosvjetljenje

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
irena nut

4.a priredba u školi
Image Hosted by ImageShack.us

mali stena lol

Image Hosted by ImageShack.us

vandita i bratec martin

Image Hosted by ImageShack.us

škrobi, ema, ana, i ja u predstavi o indijancima
jao ovo boli
nemrem vjerovat da sam to stavila na internet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ak niste skužili ja glumim kojota

Image Hosted by ImageShack.us

mamić i barić raperi
majerov komentar: bara loše kara

Image Hosted by ImageShack.us

majer (čistog lica) , stepan marcel recitiraju neku pjesmicu o maslačku¨!

Image Hosted by ImageShack.us

dancing queens
majerov komentar:ivana ispala baki iz taške usred bihačkog kukuruza
tu je još leica bila s nama!
Image Hosted by ImageShack.us

ričard
majerov komentar: pjesnik rikardo najveći car na svijetu

Image Hosted by ImageShack.us

dora karatašica

Image Hosted by ImageShack.us

irena nika ružica-luda baka

Image Hosted by ImageShack.us

celi razred kak smo bili slatki!

eto vjerojatno će me netko ubit zbog ovog!
hahahahahahaahahahahahahahaahhaahahahahahahahahah
molim sve da ovo ne shvate osobno ili ozbiljno i da se ne nafure
pa svi smo izgledali blesavo u 4. razredu!
see you!






| komentari (22) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.