kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

evo par molbica:
nemojte mi ostavljat komentare tipa
ej jubavi kizz kak si volim te pusica blog ti je fensi ajd kissach bokich!!!!
jer se zaserem kad dodem na blog i zasipaju me s previše ljubavi i srčekima i tim sranjima
dozvoljeno je sve al u ograničenim količinama!
i pišem post da mi komentirate kaj vi mislite o tom (pa makar me popljuvali) neg samo super ti je blog.
mislim drago mi je to ćut al me zanima zakaj je super!
nije mi cilj skupit što više komentara nego ko što sam rekla, ćut tuđa mišljenja
svi ste dobrodošli!


Image Hosted by ImageShack.us



moji idoli!!!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

četvrtak, 23.08.2007.

tko nema u glavi ima među nogama

evo zrodil se još jedan blog brijem da mi je to negdje 9. il 10.
svi blogovi koje sam imala nisu doživjeli dubku starost a vjerovatno bu tak i ovaj al nema veze s vremena na vrjeme mi dođe da napravim novi...fino pa eto potrudit ću se oko njega- kak veli moja baka svaki početak je težak! thumbup deadzubo vot a fak iz going an vid mi?!?

ja ću tu pisat svoja sranja ovakva kakva sam polupismena.......lol......laze -neznam kaj vi mislite al meni je ovaj smajli ful perverzan..........heh...ja i moj bolestan um............nut ..........no htjela sam reć da pišite svoja mišljenja!!

no dobro trebala bi se valjda sad predstavit ono, reda radi.......
ja sam cura,kolko znam, sad krećem u srednju, tak imam malo sjeban život bang naglasak na MALO... živim u zg mislim ono strah i trepet za bakterije headbang .., volim crtat šarat kiksat se glupirat se i ta sranja wave optimist sam deadslušam rock uglavnomnutparty
zubonaughtynutburninmadfinosmijehroflsmokin

i to je valjda sve ukratko o meni

znam da i nije baš neki uvod al jebiga

i evo jedan spot za kraj, odnosno početak...........


stay happy............



| komentari (36) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.