Free Music
Free Music
Free Music Prvi dan škole-UŽAS - Život jedne male brbljavice - Blog.hr

NEŠTO O MENI

Ja sam:Marija
Živim u:Rijeci
Po horoskopu sam:škorpion
Dob:12
Razred:6.b
Hobi:ples i gluma
Brat/Sestra:Bratcry
VOLIM:
-sebe
-smijeh i šalu
-komp
-Internet
-mjuzu
-svoga psa
-mamu i tatu
-modu
-palačinke
-poštene ljude
-.........
NE VOLIM:
-usisavanje
-zvuk motora
-ozbiljne i namrštene
-meso(nisam vegeterijanac)
-nered
-hvalisave
-cajke
-putovanja
-.......



MMushy
AAmazing
RRespectable
IInspirational
JJoyful
AAstounding

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com




Myspace Stuff




Rihanna Lyrics
Umbrella (Acoustic) Lyrics

10 zapovijedi za dug život

1.Nemoj se baš ubiti od posla u životu!
2.Uživaj u s... svakodnevno.
3.Tko tebe kamenom,ti njega još većim!
4.Ne dozvoli da te ljudi j... u zdrav mozak.
5.Daj si oduška i povremeno učini neku glupost!
6.Veseli se ,budi sretan/na i smij se svakodnevno!cerek
7.Budi zaljubljen/a jer ljubav te čini mladim/omkiss
8.Uzmi sve što ti život pruža jer danas si cvijet, a sutra uvela ruža!!
9.Ne žuri nikada i nikuda jer tko je žurio vrat je slomio!
10.Poslije dobrog jele popij čašicu vina.Jer u vinu leži istina!!party


Kakav je moj blog?
odlican
dobar
tako-tako
los
grozan
pollcode.com free polls




Sta slusate
pop
rock
metal
hip hop
cajke
narodnjake
nista od navedenog
pollcode.com free polls






Sweetheart Comments by Crazyprofile.com









Crazyprofile.com











>







  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

Opis bloga

Ovaj je blog namijenjen onima koji stvarno vole zabavu i smijehcerekcerek,ali i onima koji žele upoznati svijet jedne brbljave osobe zvane mojim imenomsretanbelj!!!




Evo koliko vas je posjetilo moj blog:(od 21.12.2008)

Counter
Counter

Linkači:

Rock cura i samo prirodnjakthumbup
Lana-cura od zabavethumbupthumbup
Zaljubljena u debilasretan
She loves animalscerek
Španjolacsretan
Umišljena malawink
Jelena-nije ona a mad girlno
Someonenaughty
Jedna super Nika:thumbup
Supač blognaughty
Nickysretan
Klikni i vidismijeh
Zaljubljena u budalukiss
Martinamah
Tonkica 4ever:smijeh
Adrii12zujo
Netkorolleyes
Super cura i super blogwink
Cura je zakonthumbupthumbup




Gwen Stefani Lyrics
Holla Back Girl Lyrics



Underneath Your Clothes Lyrics




Cascada Lyrics
What Hurts The Most Lyrics












La Tortura Lyrics




Rihanna Lyrics
Shut Up An Drive Lyrics




- Avril Lavigne Lyrics





- Britney Spears Lyrics


Dont Cry Original Lyrics



Moja abeceda:

A-automobil-moj auto je tako sladak.....cerek

B-baka-nekada malo dosadna ali ....tako je to

C-cerekcerek

Č-čaša-trenutno pijem cedevitu iz nje

Ć-ćuk

D-D.M. someone

ĐŽ-đžip

Đ-đurđice-very lijepi cvjetovi

E-Etiopija-bubnula sam

F-fatom

G-Guns and rosesthumbupthumbup

H-hlače najdraži odjevni predmet-traperice

I-inkvizicija-pojam koji nikako da naučim iz vjeronauka

J-jbt

K-konj-moja favourite animal

L-Lana-dobra frendica

LJ-ljubav

M-mama-moja najvažnija osoba u životu

N-nastava-mrzim kada je

NJ-nemam pojma

O-oblak-predivni dio na nebu

P-pokus-obožavam ih izvoditi i gledati

R-mama mi se zove Ružica

S-S.D.M.

Š-ŠPANJOLSKI JEZIK.....the best

T-tata

U-ustanova a koja nego ŠKOLA

V-vlak-ne volim to prijevono sredstvo

Z-Zdravko-moj tata

Ž-život-najljepša stvar u "životu"

ponedjeljak, 14.01.2008.

Prvi dan škole-UŽAS

Ej peopelsi,evo mene.Već u me mnogi pitali za novi post pa sam odgovarala kao da moram sakupiti još komića(što je i istina)ali post ne bi stigao tako brzo da se danas nije dogodilo ono neočekivano.Naime,iz škole su u mirovinu otišla dva profesora(neću ih imenovati).Za jednog,profesora iz tjelesnog smo znali da ide ali nam je danas rečeno i za drugog.To je bila ni manje ni više nego jedna super proesorica iz matematike.jJA SAM BILA OŽASNUTA KADA SAM ČULA NJEZINO IME!!!To je bilo nešto neočekivano.Mislila sam da bi trebala otići ona zombi-učiteljica iz biologije ali ovo je cry jako tužno.Moja bestica(nije mi samo ona bestica)Lana je bila jako tužna jer je to njezina naj učiteljica "teta" pa je ona naravno plakala.Cijeli sat.cijelu nastavu.cryAli to nije bio samo jedan šok.A neeeeee.....Bio je tu i još jedan.burninmadSpomenula sam da je otišao i profa iz tjelesnog.Na njegovu zamijenu došla je neka Ukrainka Julia koja je gimnastičarka.Ona pak zahtijeva da nosimo crne hlačice.bilu maicu i krpene tenisice.Jaj ne znam kakve su to krpene tenke ali svi kažu da nije normalna.Sada već mislite da je kraj e pa grdno se varate jer je uslijedio i novi šok.mad.Došla je i nova profa iz matiše koja slušajte pozorno što zahtijeva:1.redovito pišite zadaće.2.pisati ćemo i matematičku lektiru svakih dva tjedna svi,3.ispite pišemo(one za provjeru znanja)svaki tjedan,4.kontrolne radove svaki mjesec(one velike)..... i još je tu ona nabrojala svakakve gluposti.no.Ovo je danas zaista bilo jako tragično i bolnocrynonono.Nisam mogla vjerovati i još ne vjerujem.Dosta je sa školom!!Želim se zahvaliti na 196 komića na prošlom postu koji su me jako usrećili i dali mi inspiraciju.sretanthumbupPuno vam hvala.Samo tako nastavite i želim svima sretno u drugom polugodištu!!!

By:Marijawave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.