SAVRSENA BOGATA KUJA

petak, 31.08.2007.

MOJ SAVRSEN ZIVOT!!!!!

bok vi odvratni seljaci!!
ako ja vama isam ostavila uvredljive komentare nemorate ni vi meni
morate se pomiriti s cinjenicom da ima savrsenih osoba na svijetu!!!!!
tako ste jadni pa tko je vas odgajao??
imate li vi opce ikakav odgoj...znam da nemate,netrebate mi odgovorit a pitanje.
samo da vam se pohvalim,imaAM NOVOG decka..
jakooo je ljep i zgodan..ah..muskarac s duubokim džepom.........
joooooooj..kako je sladak..jako je dobar u kreveu..
i nemojte biti jubomorni na mene,jer ja nemogu trpjetti te vase ispade,
kako mozete biti tako jadni,a bas me biga,ajdete u svoje slamnate kucice,
i upamtite novac je najbitniji...bez novca nemas nista..
eh da,ja sam bila malo tuzna, i onda sam napravila veeeeeeeliki shopping s prijateljicom...
obisle smo sve zivo,kupila sam jedne preslatke roze cipelice,ono za vani,,,
i jednu prekratku i presexy minicu,samo za svog dragog..
.i naravno pomogla sam njoj jer ona nema bas toliko novca kao i ja..
.mislim da je ona na mene ljubomorna,zato sta joj ja otimam sve decke koji se nnjj svidju,,
haha,ma bas me briga,,sjele smo se u neki kafic.
.a tamo nas je gleao konobar,,dosao je do nas,i zapalio se za mene,
a ona me je gledala i kiselo se smjeskala kao da ceme ubit --jer mu joj se on svida---
e pa draga kad ga ja iskoristim onda cu ga tebi predati,sto vrijedi kad nije bogat....haha.....
ajde sad moram ici...idem u svoj veeeliki bazen, kojeg vi nemate ni u snu...
saljem svima ogromne puse pusee osim onim smrdljivim metalcima i rockerima....haha...

- 11:11 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ja i samo jaaa
jaa..
ja sam jedna savrsena osoba koja ima svoj zivot...
nadam se da cete ma shvatit...
jako sam bogata,imam 3 decka..hahah..
tako su zgodni,puni love i sexy...ah..
savrseni za savrsenu..
ajde vise za drugi put,sad se moram ici
spremiti za vani...

ljubim vas preesavrsenim usnama...
ustima punim spermee..hahahh..žvaljjj