JA SAM PUT ISTINA I ŽIVOT

utorak, 31.07.2007.

Obitelj istjerana iz crkve zbog zaigranog djeteta

Kakav naslov u jutarnjem listu!

Ne mogu zamisliti sakristana kako viče na dijete i oca i tjera ih van iz crkve zauvijek.
Ne mogu niti vjerovati da se to stvarno dogodilo na taj način.
A siguran sam da župnik Vladimir Hren ne bi stao na stranu sakristana koji tjera ljude iz crkve a da se to stvarno dogodilo.
Sve je ovo plod mašte malo roditelja, puno novinara i urednika jutarnjeg lista.

Imam troje djece, supruga i ja smo stalno u posjetama drugim župama što u Zagrebu što na hodočašćima.
Sva su naša djeca do 7 godina i nikada mi se nije dogodilo ništa slično, a možete si zamisliti troje malih.


Navikni se reći "ne"(Put,5)

- 07:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 30.07.2007.

UZ BLAGDAN SVETE ANE

Jutarnja molitva!
Sveta Ano, zaštitnice moja i majko, dopusti mi, da se i danas preporučim tvojem zagovoru i zaštiti. Isprosi mi kod Isusa, Sina Božjeg, sve one milosti, koje su mi potrebne, da vjerno vršim sve svoje dužnosti i da poradim oko svoga vječnog spasenja, kao što si ti nekada vršila sve svoje dužnosti i radila oko svoga spasenja.

Tvojoj materinjskoj ljubavi i brizi preporučujem i svoje rođake i ukućane, isprosi im milost da sa mnom provedu ovaj dan bez grijeha na slavu Božju.

Svi sveci Božji, osobito ti, zaštitnice moja, sveta majko Ano, molite za mene kod Boga, da stupam vašim stopama, da živim kreposno i sveto i da konačno po vašem zagovoru budem primljena u nebo, da tamo s vama Boga dičim i slavim na sve vijeke vijekova. Amen

Večernja molitva!
Predaraga majko moja Ano, ne mogu leći na počinak, a da te još jednom djetinjski ne pozdravim i ne preporučim sebe i sve svoje tvojoj dobrostivoj brizi. Budi i ostani meni i mojima i ovu noć moćnom obranom i zagovornicom i odvrati od nas sve pogibelji za tijelo i dušu.

Puna pouzdanja vapijem za tvojom materinjskom zaštitom za sve žive i umrle moje bližnje, očuvaj ih sve u ljubavi Isusa Krista i priteci u pomoć osobito onima, koji ove noći dospiju u koju pogibao za dušu i tijelo. Amen.


Nemoj, molim te, govoriti: "Takva mi je narav...to je moj značaj." Ta to je upravo nedostatak tvojega značaja. Budi muž!-esto vir!(Put,4)


- 07:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 28.07.2007.

MAJKA BOŽJA REMETSKA

Da li ste čuli za oca Jakova Mamića?

Provincijal Karmelićana, služi u remetama u crkvi Majke Božje Remetske.

Takva mudrost i neposrednost, uvijek govori o obicnim i dnevnim stvarima kao da živi naš život a ne svecenicki.

Prvi put sam ga slusao u Hercegovini u Karmelu Svetog Ilije. govorio je između ostalog o nogometašima kada ulaze na teren pa se sagnu da dotaknu travu i poljube ruku i prekriže se a nakon utakmice odlaze i odaju se pijanstvu i prostituciji.

Sada redovito odlazim u remete na njegovu misu i uvijek se oduševim.

Ima gore jako puno svećenika koje uživam slušati. Ali im još ne znam imena.


Ozbiljan nastup. Okani se neprirodna pretjerivanja i djetinjasta prenemaganja. Tvoje vladanje mora odražavati smirenost i sređenost tvoga duha.(Put,3)

- 06:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 27.07.2007.

UPOZNAJMO NAŠE PASTIRE

Dragi moji!


Moja je želja pisati o katoličkim svećenicima, župnicima, provincijalima, biskupima, kardinalima, hodočašćima i tome slično.

Želim o njima pisati iz prve ruke, dakle, bio sam, čuo sam ih, uživao sam ili pak nisam čuo ništa novoga.

Molim Vas da mi pomognete sa svojim komentarima.



Kamo sreće da su tvoje ponašanje i riječi takvi da svaki koji te gleda ili razgovara s tobom može reći:Ovaj čita život Isusov.(Put, 2)

- 06:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 26.07.2007.

SVETISTE MAJKE BOŽJE BISTRICKE

U nedjelju 15.07.2007.sam bio u svetištu MBB na misi u 11 sati. Svetu misu predvodio je biskup Mostarsko Duvanjski Ratko Perić. Kada sam to vidio nije mi bilo jako drago jer sam imao nekakve predrasude o njemu od ranije.Kao npr, on ne prizna ukazanja Gospe u Međugorju tjera franjevce iz njihovih župa itd. Ali nakon prvih pet minuta propovjedi bilo mi je drago da je upravo on za oltarom.Ljudi oko mene su plakali, to još nisam doživio.

Imam i audio snimku propovijedi i vec sam ju nekoliko puta slusao.Pa koga zanima neka se javi.


Inače na bistrici je bilo prekrasno taj dan je bilo hodočašće desetak župa bilo je jako puno ljudi vrijeme je bilo lijepo.

Njihov župnik me svaki puta iznenadi odličnom organizacijom, pa ovim putem i njemu pohvale.

Život ti ne smije ostati besplodan. Budi koristan. Ostavi trag za sobom. Zablistaj svjetlom svoje vjere i ljubavi.Svojim apostolskim životom izbriši ljepljivi i nečisti trag koji za tobom ostavljaju propovjednici mržnje. Užezi sve zemaljske putove Kristovim žarom koji u srcu nosiš.(Put, 1)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with E-500 at 2007-07-31

- 10:28 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

  srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (8)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (15)
Srpanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Što te briga ako ti je protivan cijeli svijet sa svim svojim moćima? Ti idi naprijed.Ponavljaj riječi psalma: "Gospodin mi je svjetlost i spasenje: Koga da se bojim? -Si consistant adversum me castra, non timebit cor meum.- Neka se vojska protiv mene utabori, srce se moje ne boji."