travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-17
Banshee Manson




Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-17
Emppu Vuorinen





Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-17
Jukka Nevalainen

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-17
Marco Hietala


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-17
Tony Kakko


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-17
Tuomas Holopainen

posjetite ih

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


ellie ili anne rice.provjerite!!!
Dana Thalia Parker hppf blog koji se treba čitati
Tarja Turunen-genijalna priča
priča o mutantima
super priča obavezno posjetite
život obične djevojke s elementima nadnaravnog

































































 

 

nedjelja, 29.04.2007.

Ni sama nisam znala koliko sam dugo spavala,već je pao mrak. Bila sam potpuno sama u uličici. Nisam se mogla micat bila sam slaba,jer nisam ništa jela. Odjednom sam čula lupkanje nekih kotačića ,a iza ugla je na skejtu izletio jedan od onih vampira šta su ubili Mary,odmah iz njega su išli Dana;Daisy i još neki vamp. Nisam mogla vjerovat da su me našli ostala sam sjediti na podu,a oni su mi bili sve bliže i bliže. Svi su se smijali,njima je ovo sve bila zabavno. Stali su i muški glas je rekao-„nije ni ovdje.“ Odahnula sam,jer iako su mi bili blizu,još me nisu našli. Smišljala sam plan za bijeg,koji ipak nije bio potreban jer su odlazili iz ulice. Izgubila sam ih iz vida glasovi su im se sve više i više udaljavali. Na trenutak sam bila sigurna,ali kraj mene se stvorila mačka i odmah sam dobila napadaj jer sam alergična na mačju dlaku. Oni su se vratili,opet su mi se približavali. Prvi je dolazio onaj na skejtu,zaletio se i pao je preko mojih nogu. Bio je ljut,uzeo me za vrat i digao u zrak, Daisy se derala-„Baker spusti je“ poslušao ju je,onaj drugi vamp se počeo smijat Dana mu je rekla da začepi da nije smiješno. Nisam se opirala,išla sam s njima u lov. Imali su čudnu tehniku lova,otišli bi u park Baker bi izvodio nešto na skejtu,a Damien bi svirao gitaru i tako bi privlačili ono malo ljudi šta je bilo tamo. Cure su čekale u zasjedi,ovaj put se za Damiena zalipila neka cura,Dana je bila ljuta ko pas. Damien i cura su otišli negdje u mrak,a za njima smo išle nas tri,Baker nije ni primjetio da nas nema,jer je uživao biti u centru pažnje,moram priznat zna skejtat, ali je pun sebe. Dok je on letao okolo na skejtu, mi smo već okružili onu djevojku,bila je prestrašena. Daisy mi je rekla da je napadnem nisam željela,još sam imala ljudskosti u sebi. Damien je rekao da se prepustim nagonima,jer u protivnom neću preživjeti i dalje nisam htjela jer sam se sjetila Mary. Dani se nije dalo čekat i krenila je prema njoj Daisy je zaustavila i rekla-„Ona će prva,popustit će,samo ovoj pusti malo krvi.“
Nisam se više mogla opirat i napala sam tu curu i počela joj pit krv. Nisam mogla stat,krv je bila tako topla. Osjećala sam se življom sa svakom kapi. Na svim licima se je pojavilo zadovoljstvo. Nakon mene je na red došla Dana,pa Daisy. Dečki su poslije ulovili nekog beskučnika. Sad više nisam imala kamo,postala sam vampir,a pošto sama ne bi mogla preživjeti morala sam se pridružiti njima. Pred zoru smo otišli u onu kuću,ja sam odbijala razgovarat s ikim,povukla sam se na osamu i čekala da se smrkne……………..



znam da vam je vipe dosta mojih ps-a ali za ovaj post stvarno mislim da nije ništa posebno

komentari (156) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.