myspace layouts

myspace layouts




myspace layout images

myspace layout






Preview mode: (Video not streamed in preview mode, ad seen instead,
the codes below are working...Just copy & paste the codes at the bottom, to your pages.)
Rehab Video - Amy Winehouse lyrics
Amy Winehouse Music Videos
Music Video Codes by VideoCure.com

Rehab Video
Rehab lyrics - Amy Winehouse lyrics
Amy Winehouse Music Videos
Music Video Codes by VideoCure.com





myspace glitter

myspace glitter







Glitterfy.com - Glitter Graphics






Glitterfy.com - Glitter Graphics





Glitterfy.com - Glitter Graphics



  veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen =)

Opis bloga

rthrtzhr

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

petak, 29.02.2008.

NAPORAN TJEDAN !!! :(

Nije još prošao ovaj tjedan ali meni ko da je ! Bio jetoliko naporan da sam se ja htjela ubiti ( ne za stvarno) i imali smo 3 testa za koje sam učila ko luda pa ću opet dobit neku jadnu 3 , a ja mislim proć s 5 lud !!!
E, da i danas pišem test ali nenamjeravam danas učiti previše za taj test jer sam odustala . Ako učim dobim 3 a ako nenaučim isto dobijem 3 ( uz malo prepisivanja) ! MIslim glupo je više i truditi se!!!
Ali vrijedi pokušati, kaj ne . Iako oiz ovog testa ne dobijem više od 3, odustajem od škole i zaboli me! Zato molite se ljudi za mene da dobijem više od 3 jer evo sada idem još učiti blabla fino kiss kiss wave



| Just Say SomeThiNg (6) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.