myspace layouts

myspace layouts




myspace layout images

myspace layout






Preview mode: (Video not streamed in preview mode, ad seen instead,
the codes below are working...Just copy & paste the codes at the bottom, to your pages.)
Rehab Video - Amy Winehouse lyrics
Amy Winehouse Music Videos
Music Video Codes by VideoCure.com

Rehab Video
Rehab lyrics - Amy Winehouse lyrics
Amy Winehouse Music Videos
Music Video Codes by VideoCure.com





myspace glitter

myspace glitter







Glitterfy.com - Glitter Graphics






Glitterfy.com - Glitter Graphics





Glitterfy.com - Glitter Graphics



  veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen =)

Opis bloga

rthrtzhr

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

petak, 15.02.2008.

MOJA JAGODA !!!

E ljudi!!!!
Evo odlučila sam i ja napraviti nešto novo tj. neki blog u kojem ću moći pisati što god hoću. Iskreno nevolim duge postove jer ih nevolim čitati a kamoli pisati. Evo sada malo o meni. Ljudi me zovu Mala ( zbog visine: visoka sam 1, 60 m i idem u prvi razred gimnazije) u Srednju školu Sesvete. Osim škole sviram violinu, treniram plivanje i plešem.

Ljubav.... To vam nije moja jača strana! Zaljubljena sam u jednog dečka kojeg sam upoznala na skijanju. Pošto je sjedio stol do mene ,ja i mojie frendica nismo mogle govoriti o njemu i njegovo ime , pa smo ga nazvali Jagoda. Isuse da ga samo vidite, sve bi cure pale na dupe! Visok je metar i 85 . Košarkaš je i svira gitaru, ide u gimnaziju i živi u C. naselju. Dok pišem ovo sve toliko me deprimiram da neznam zašto ovo pišem !?! Ako hoćete da budem u potpunosti iskrena meni se sviđa još jedan dečko još od 7. razreda i upravo se dopisujem s nim koja IRONIJA !!!!!


E sory ljudi ali ja sada moram ići pa onda pusa i pozzzzzzzzzzz !!!!!!!!!!!!!! sretan kiss wave



| Just Say SomeThiNg (10) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.