< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off By:me®i

Opis bloga...

evo i mog 4. bloga..... weeeee.....
na ovome ću pisati o ljibavi, prijateljima i tim glupostima...
nadam se da ćete mi puuuuunnnoooo komat.....
sve vas voli:

Linkovi

my best ...Man€k€n....
my Anchy.....
my motikica...
my Dinko....
JeNdRa
SrĐaK...
Leonidas....
Yeya....
MoTiKa...
Ozzy
Bodo....
Ž@c....
Zrne...
Sexy dečko.....

moja dunjica mala....
Amy...
Bero.. buraz...
Kurje
Herc
Seljačine....
Sexichy...


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


o meni...

ime mi je Valentina a prezime Brkić....
treniram karate...
imam 14 godina...
idem u 8b razred u brliće...
wwwweeee....
jako sam zaljubljena u svojeg malog...
i ako nismo zajedno.. i to me jako boli
hehe....
al voljam ga...
volim valjat gluposi i izvlačit živce ljudima.....
jebeno je to....
volim plakat... lol...
to bi bilo to...

evo još samo my icq: 422461181

Image Hosted by ImageShack.us


Đuka: moj naj naj frend, parnjača na kvadrat, zakon, legenda i pol…

Ozzy: cool tip, jako sexy, ima stila za glazbu...

Jendra: njega volim više od prijatelja, al.... ugl... totalno je zakon, sladak i simpatićan....

Predrag: jako ga voljim, stvarno je zakon, i uvjek me žica kunu....

Beneta: lud, opičen, dobro mu ide matka…

Bajan: ok tip... ima dobre patike... hehe

Žac: a spaljen je on, voli valjat gluposti, dobar ko frend...

Pemper: mulac, voli zezat...

Bubo: zakon, on i Vana su najbolji par na svijetu….

Miki: zakon, fora, cure ne dirajte ga jer več ima simpatiju….

Šmiderkal: zanima se za anchy... a ovak je super...

Krzna: on je zakoooon, i legenda je….

Popovići. zakon, ludi i spaljeni....

Mata_bj: sexy dečko, ima slatku facu.....

Tepa: cjelo vrijeme se s nekim svađa, al ovak je ok…

Wlado: lud, voli zezat..

Dačo: my bratić prvo koljeno, zakon tip....

Dinko: panker, voli si zapalit…

Bero: moj bratić, lud do bola, bero i ana = 4ever…

Toca: spaljen, lud, ma legenda…

Tarzan: cool, Dunjin mali.... ah...

Toni: cjelo vrijeme je s Klausima, otkačen, sve naj…

Klausi: Elvis: zakon, lud, voli Sany…
Enio: ok, malo manje zakon….

Anchy: moja naj,naj frendica, lijepa, slatka, zgodna, otkačena, legenda, zakon, ma super je...

Vana: luda, lijepa, slatka, zgodna, bubina draga, zakon...

Nata: luda, zakon, slatka, zgodna, lijepa, stalno ima drugog...

Amy: luda, zakon, pametna, lijepa, slatka, zgodna...

Nella: zakon, lijepa, zgodna, slatka, Krešina mala...

Sany: zgodna, slatka, lijepa, zakon...

Janja i Antonija: kreštave, spaljene, opićene, jako vole prićat... hehe

Tea k: plavokosa curica, baš je dobra...

Lel@: uvijek ima smiješak na licu.....

Spaljena Mare: zakon cura, voljam je...

Motikica: ludo zaljubljena u jednog mog frenda, cura je pppprrrrreeee jebena... i pre zakon....

Slađana: luda, slatka, lijepa, zgodna...

Ivana: živi u slatini, zgodna, lijepa, sve naj...

Marinche: Mattina, slatka, lijepa, zgodna, luda, sve naj...

Dunja: zakon, slatka, lijepa, spaljena...

Blacky: slatka, obožavam je, i tak...

Matea: ok cura, zaljubljena do bola...

Dalya: moja luda frendica, antonijova mala... hehe... voljam je...

Sanela: moja ludacha.... slatkica...

Yeya: ima sexy brata, slatka je i zakon, bivša mi šogorica.....

SORRYTE AK SAM NEKOG ZABORAVILA....
bang






Evo i malo slikica....

Image Hosted by ImageShack.us

Ja & Anchy...hehe... baš smo slatke...


Image Hosted by ImageShack.us
Bea.. moja mala... voljim ja nju... pre slatka je i pre cool... dečki pazite se ove mačke...


Image Hosted by ImageShack.us

Matko... ok je on...

Image Hosted by ImageShack.us
Kićo.. specijalac.. ima munjenog psa.. lol...



ovaj dečko u plavoj trenirci se zove Mario... ja njega volim... stvarno je zakon i sexy...



Nata & Vana... ludache


Bubo...ujea...

Image Hosted by ImageShack.us

Blacky....voljim je... wwwweeee

Image Hosted by ImageShack.us

Anchy moja.... odnosno Berina..... hehe


Image Hosted by ImageShack.us

Dunjica moja zaljubljena, jako je dobra i volim je, iskrena je, lijepa, zgodna...... i još brdo toga.....


Image Hosted by ImageShack.us

Mata_bj.... slatki dečec..



Josip... sexy.... ah....

Image Hosted by ImageShack.us
Nina.. ludacha.. velika je to parnjaća.... jako velika....


Image Hosted by ImageShack.us

My Man€k€n.... pre dobar frend... sexy...

Image Hosted by ImageShack.us

Ozzy.... baš je uh...... najviše ga voljam.. zna tješit... i tak... jednostavno je pre jeben tip....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tepa... Jedna slikica za my frendicu


i na kraju dve slikice od mene... lol...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us







petak, 28.12.2007.

Volim te.....

Često mi se tvoj lik pojavljuje u snu.
To anđeosko lice koje i nakon toliko vremena ne mogu izbrisati iz glave,
iz srca u kojem si ostao urezan zauvjek.
Osječam te pod kožom, kao da mi umjesto tople krvi ti tećeš kroz vene,
kao da nikad nećeš nestati!
Uvjek se iznova pojavljuješ u mom snu na trenutke koji traju poput vijećnosti ,
jer u snovima si tako savršen,
nasa ljubav je savršena...
zelim da to traje zauvjek...
Nekoliko trenutaka me preplavljuje osjećaj da sam tako zastićena,
voljena....
Međutim,
ubrzo shvatim da sam u stvarnosti naivna cura koju si lagao.
Pitam se, kako neko može povrijediti osobu
kojoj je govorio da je voli i obožava...
Vjerovala sam ti jer sam bila zaljubljena,
a ljubav je uvijek slijepa....
Sad se bojim i pomisliti da me je izdala osoba
koju sam voljela najviše od svega,
kojoj sam se divila
a na kraju se i razočarala u nju......
Za tebe sam bila samo broj,
neka cura koja te iskreno i ludo voljela....
Ali tako je to u životu....
Zaljubljeni su uvjek patili, bili ostavljeni i prevareni.....
Zašto te jednostavno ne mogu zaboraviti????
Neznam, ne mogu se boriti protiv sebe,
svoga srca i svojih osječaja,
jer previše sam slaba...
Ali znaj samo jedno...
Da ovu prazninu možeš samo ti ukloniti......
cry VOLIM TE....

|komentiraj 37| printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.