< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (8)
Veljača 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yep/NoP

by x.LiLBuTEviL.x

Opis bloga

super!!!
eo malo slishica






sretantuzannocrybelj
zubocoolroflkissrolleyes
winkyeseeknonobang
burninmaddeadgreedyheadbangmad
mouthwashnaughtynutpartysmokin
thumbupwavecerekblablazijev
zalivensmijehpuknucunjamifino
namcormahludhrvatskazujo
pjevalaze

VOLJELA BIH DA
SAM DROGA
DA ME VOLIŠ
KAO BOGA
PA DA ME
UBRIZGAŠ
U VENE I
DA UMREŠ
ZBOG MENE



ovo van je yamaha r6

Linkovi

p-e-a-c-e

Zakon mladih
1. poljubac u usta - LJUBAV
2. poljubac u obraz - PRIJATELJSTVO
3. poljubac u čelo - ČEŽNJA
4. poljubac u vrat - STRAST
5. poljubac u rame - POHLEPA
6. prije ljubljenja - NEMA PUŠENJA......... (naravno cigareta)
7. ako se sjedi - SJEDI MU SE U KRILU
8. poljubac traje - 6 MINUTA..........(pa ubacite i koji put jezik...hm....hm)
9. stisak ruke - HTIO BI BITI S TOBOM
10. stat na nogu - VOLI TE
11. isplazit jezik - POLJUBIT GA
12. kopat po nosu - NE MOŽE BEZ TEBE
13. kašljucati - VOLI TE
14. kažiprst u usta - ZAGRLI ME
15. grickati usne - LJUBOMORA
16. igrati se sprstenom - SANJAO TE
17. pucketati s prstima - IZGLEDAŠ SUPER
18. stati na petu - TI SI MU JEDINA


ako nekoga zanima moj msn:
lea_kraljica@hotmail.com









malo meni

ime:lea
prezime:zaboravila san
god:13
datum rođenja:31.1.1995
razred:jedan najluđi 8 a
pohoroskopu:vodenjak
slušam:sve i svašta,
najviše cajke
volim:
sve što vole mladi
-svoju simpu
-obitelj
-prijatelje
-druženja
-muziku
nevolim:
-š k o l u
-ulizice
-nastavnike
-i još puuuno toga
bavim se:
-folklorom
-rukometom
naj prije:
-dea
-tea
-ines
-diana
-marina
-čevra
-mia
-marući
-ivana
-jela
naj prijatelji:
-šime
-iven čel.
-ivan čip.
-cica
-marko
-luka č.
-kuko
-vice...........sorry
ako san nekoga zaboravila...


4ever

MOJI MALI VICEVI

Idu dva crva, jedan tužan jedan
veseo, stalno se smije.
Pita tužni crv veselog:
"Što je to toliko smiješno?"
"Otišla mi punica na pecanje",
odgovori veseli crv!

Otišli Mujo i Suljo na kampovanje
u šumu. Pala je noć i
Mujo legao da spava, a Suljo gura
neku betonsku cjev u šator.
Šta će ti to - pita ga Mujo.
Poslužiće mi kao jastuk - kaže Suljo.
Biće ti tvrdo.
Ma neće, napunit ću je lišćem!

Mujo, danas sam otišao na bazen i
posle pola sata su me izbacili. A zašto?
pita Mujo? Pišao sam u bazen! Pa šta ima veze,
svi pišaju u bazen? I ja sam im rekao isto, ali su
mi rekli: "Jeste, jeste, svi pišaju
ali ne kao ti sa skakaonici.

Što se dogodi kad policajac proguta komarca?
Više pameti u stomaku nego u glavi...

Zašto plavuše nose vrata od automobila
kad idu na more? Da otvore prozor ako im bude vrućina.

Zašto plavuša baca sat sa zgrade?
Zato da vidi kako vrijeme leti.

Kako ćeš skinuti jednoruku plavušu
s drveta ? Mahni joj!

Zašto plavuša hoda na prstima u ljekarni?
Da ne probudi tablete za spavanje.

Zašto plavuša ima kockaste
grudi? Zaboravila je da izvadi silikone iz kutije.

Šta je to plavuša u BMW-u?
- Dodatna oprema!

Kaže plavuša mužu da hoće
da usvoji amerikansko tromjesječno dijete.
Muž: "Pa šta ćeš raditi sa njim."
Plavuša: "Pa kad bude počelo
govoriti naučiću od njega engleski."




ponedjeljak, 21.04.2008.

ewo jedna pjesmica.......

Na župnom sam bio,
pivo sam iz boce lio.
bocu jos nisam dovršio,
a župni je več svršio.
izašo sam van,
misleči da če bit ljep dan,
no sa druge strane,
bila su se djeca koja su mi pokvarila dane,
Nisu imali ni cugu ni pljugu,
i kod svih izazivali su tugu,
stalno su visila u tom jadnom kafiču,
nadajuči se besplatniom piču.
razjapili su tu retardiranu mjuzu,
joj kak bi ih rado strpo u čuzu.
Onda su se čudili,
na glavi dubili,
kad su im bombom grunili.
Nazalost, bila je mala,
pa je raznjela samo pola lokala,
iduči put bombe če bit veče,
pa če ubit svo to smeče,
i niko žio ostat neče.
U ruševinama zagrade tražit če njihova tjela,
da vide kaka su radila djela,
Kad sve pociste,
i od prasine se očiste,
pa kad pametni ljudi odlučiše,
i svim u gradi poručiše,
da bi tamo napravili pakrić,
u kojem bi uživao svaki narkić,
al tam miš neče rasti,
samo če Bogu dane krasti.
Al ništa se drugo nemože ni očekivati,
osim da se cajke više neče svirati


komaj mi puni
pusa kal

- 12:15 - Love me(81) - Or hate me - #

ponedjeljak, 14.04.2008.

Hello

alo ljudi šta ima nova u vas??????
kako ž i v o t ???


ma znate da san zadovoljna s komovima,
ali možete vi i b o lj e !!!!


a znate moja nekad najbolja prija
se skroz prominila.....
postala je umišljena glumica koja misli samo
na svoju ............."guzicu"........
svi joj to govore ali ona nikoga ne sluša
kad je u društvo s nekin muškima onda nas
nikoga ne pozna
ma dosta otoj ............glupači........


nekidan (u subotu) san bila roćkasu kod jedne prije
ajme super je bilo
a bila su i neka mala dica koja su nan smetala ...
ali mi smo njima dali neke barbice
pa ih potrali od nas
hehehehe


a danas neka strka oko nekog bezveznog bloga
ka pisali su o jednoj malon I.B. i E.R.
I.B je optužila jednu malu da je ona to napisala
ali n i j e nakraju se uspostavilo da je
jedna osoba to pisala
koja je glumila da nea pojma ko je to


ma zabol me za tooooooooooo

ali komajte mi puuuuuuuuuuuuuuuuuuno
aj sada


Ciao


- 18:23 - Love me(53) - Or hate me - #

ponedjeljak, 07.04.2008.

- 14:56 - Love me(28) - Or hate me - #

utorak, 01.04.2008.

no skola

ej ljudi wave
hvala na komentarima

evo ka šta vidite škola počela.......headbangmadblabla
a već je počelo ispitivanje ....headbangmadheadbang

dosada....(živa)zujo

a razrednica nam je rekla da idemo
na iskurziju u hrvatsko zagorje bangbangnamcor

preamda se niko sa tin ne slažecry
jer mi želimo ić u

I S T R U deaddead

ka šta su sve generacije išle u istru
ali mi smo previše bezobrazni i divlji

pa nemamo izboranut
planiramo i napisat peticiju

a dosta ih se javilo da i neće ić
nadam se da će mo uspit ih nagovoritnaughty
aj držite nam fige pliiiiiiiz

ej ljudi sretan prvi april tj. dan laži

p.s. varajte danas ljude!!!winkwink

puno mi komajte!!!
aj booooook

- 13:00 - Love me(28) - Or hate me - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.