< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Gluposti iz moje glave.......

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Ramona
Ivana




MusicPlaylist

Slikice















































































svashta neshta

moa abeceda

A-antonija-moe ime
B-blizanci-moi horoskopski znak
C-crna-najdraza boja
D-dinamo-obozavam ga
E-emachi-obozavam ih
F-frendovi-neznam kai bi bez nji
G-govno-fuj
H-hrvatska-drzava u kojoj zivim
I-ivana-moa seka
J-jesen-najbolje godisnje doba
K-kornet s čokoladom-najbolji sladoled
L-lav-najdraza zivotinja
LJ-ljeto-najdraze godisnje doba
M-muzika-neznam kai bi da e nea
N-nakit-obozavam ga
NJ-njoke-ok jelo
O-opicena-rijec koa me opisuje
P-plava-najdraza boja
R-razrednica-najbolja u skoli
S-sreca-jedini udarac koi me uvjek promasi
Š-škola-mrzim ju
T-tonka-moj nadimak
U-umrijeti-se mora
V-vulkani-obozavam ih
Z-zadar-prekrasan grad
Ž-životinje-obozavam ih

nedjelja, 27.07.2008.

eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

sryte kaj nisam komala al potrosila sam 10 gb pa nemrem na internet... a za 4 dana idem na more... pa vam opet necu moc komat al kad dodem s mora obecajem vam da cu nadoknadit...ostavljajte komentare... ko ostavi najvise komentara dobit ce ih toliko od mene... a kad se vratim s mora napisat cu vam sve sta se dogadalo...a sad ode...ajte pusa bok.... woljam vas sve jakooo punooo...

|Komentiraj 4| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.