< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Gluposti iz moje glave.......

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Ramona
Ivana




MusicPlaylist

Slikice















































































svashta neshta

moa abeceda

A-antonija-moe ime
B-blizanci-moi horoskopski znak
C-crna-najdraza boja
D-dinamo-obozavam ga
E-emachi-obozavam ih
F-frendovi-neznam kai bi bez nji
G-govno-fuj
H-hrvatska-drzava u kojoj zivim
I-ivana-moa seka
J-jesen-najbolje godisnje doba
K-kornet s čokoladom-najbolji sladoled
L-lav-najdraza zivotinja
LJ-ljeto-najdraze godisnje doba
M-muzika-neznam kai bi da e nea
N-nakit-obozavam ga
NJ-njoke-ok jelo
O-opicena-rijec koa me opisuje
P-plava-najdraza boja
R-razrednica-najbolja u skoli
S-sreca-jedini udarac koi me uvjek promasi
Š-škola-mrzim ju
T-tonka-moj nadimak
U-umrijeti-se mora
V-vulkani-obozavam ih
Z-zadar-prekrasan grad
Ž-životinje-obozavam ih

ponedjeljak, 07.07.2008.

cry ...a jesam te, jesam, jesam volio, a nisam te, nisam, jos prebolio... i opet bi, opet, tebi dao sve samo da si kraj mene... cry

... pa ovak... da pocnem... al sam da kazem da naslov valjda nea veze s njicim... inace to mi e super pjesma... pa ak hocete poslusajte...

punooo hvala svima na komentarima... a najvise zahvaljujem croani... puno ti hvala... ja vam inace volim cut sta drugi misle pa makar to bilo nesto lose... istina je ono sto je croana napisala... moram skupit snage i rec tko sam i sto zelim... a pravi prijatelji ce ostat uz mene a ovi koji su mi bili prijatelji po potrebi odjebat ce me... a vecina prijatelja iz razreda me samo trebaju kad ih trea vadit iz govana... sve u svemu to je istina... al ja kakva sam takva sam... probat cu se promjenit...a l ak neuspijem... nadam se da ce moji prijatelji ostat uz mene... eo meni je dosadno pa pisem post... a inace nepisem stalno postove... prie sam pisala dva posta u mjesecu... al sad pisem malo vise... jedino se tu vama mogu jadat kad neam kom... eh da kupila sam si digitalac... jeeej... po cjele dane se slikam... eo sad cu stavit malo svojih slikica... eh... da... mislim da sam zaljubljena.... al problem je to sto neznam u kog... a jebga... neznam kai da vise pisem ... pa cu malo slikica stavit... papa i vojima vas sve jakoo punooo...wavemah























[IMG]http://img355.imageshack.us/img355/9567/0ea4902f4e6e01ddsf1lv7wx1.th.jpg[/IMG]

|Komentiraj 12| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.