< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Gluposti iz moje glave.......

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Ramona
Ivana




MusicPlaylist

Slikice















































































svashta neshta

moa abeceda

A-antonija-moe ime
B-blizanci-moi horoskopski znak
C-crna-najdraza boja
D-dinamo-obozavam ga
E-emachi-obozavam ih
F-frendovi-neznam kai bi bez nji
G-govno-fuj
H-hrvatska-drzava u kojoj zivim
I-ivana-moa seka
J-jesen-najbolje godisnje doba
K-kornet s čokoladom-najbolji sladoled
L-lav-najdraza zivotinja
LJ-ljeto-najdraze godisnje doba
M-muzika-neznam kai bi da e nea
N-nakit-obozavam ga
NJ-njoke-ok jelo
O-opicena-rijec koa me opisuje
P-plava-najdraza boja
R-razrednica-najbolja u skoli
S-sreca-jedini udarac koi me uvjek promasi
Š-škola-mrzim ju
T-tonka-moj nadimak
U-umrijeti-se mora
V-vulkani-obozavam ih
Z-zadar-prekrasan grad
Ž-životinje-obozavam ih

srijeda, 25.06.2008.

...eh sjetila sam se ja napisat post...

eo mene... sjetila se i ja napisati blog.... neznam kaj da radim pa idem vama malooo dosadivat... ehhh sad neznam kak da pocnem... ovak... pocinjem... jedna moja frendica meni isla meni namjestit nekog lika od 26 god... glupaca... kao neki lik meni posalje por bok jesi ti antonija... ja onak gledam nepoznat broj... ja odg jesam.. i pitam ko je to... lik napise ja sam ante iz zg-a... on meni kaze valentina mi je dala tvoj broj i rekla mi je da ti je poslala moju sliku i da si ti rekla da ti se svidam... ja onak... neam pojma kaj da mu napisem... i ja njemu rekla da to nije istina... i posaljem ja por valentini i pitam ju jel ona dala moj broj kom... ona meni odg da nije... i kasnije lik meni posalje por jel bi se ja s njim htjela upoznat... dodem ja njemu a koliko ti uopce imas godina... on napise 26... i pita mene koliko ja iam... ja mu nisam odg... i kasnije od meni napise ej pa di si se ti izgubila... i ja mu nisam htjela odg... mislim ipak je prestar za mene... i posaljem ja por valentini da nesere i da znam da je dala tom liku moj broj... ona kaze pa jesam i sta sad... ehh onda sam ja njoj rekla da tom liku kaze da on odjebe od mene... i rekla sam valentini da si ga uzme jer meni on netreba... a ona vam se pali na tak neke starije... i i ona meni odg kao ak ti nes ovog mogu ja tebi i jos starijeg nac... e onda mi je vise dopizdilo i rekla sam joj da mi se vise ne obraca i da obrise moj broj... i onda je ona meni poslala por da ce obrisat moj broj.. a ja sva hepi... mene zivciraju takvi ljudi... koji STALNO seru... ona stalno izmislja svoje neke decke od 26 do 30 god... a ja joj "vjerujem"... pa nisam bas tak glupa.... ma ugl dost o njoj... nije bila prava frendica i ko je jebe... imam ja jednu svoju najbolju frendicu Ivanu... pa ak me svi ostave bar znam da ce ona uvjek bit uz mene... ahh... inace nepisem dugacke postove... al sad mi je doslo malo inspiracije.. mogla bi ja jos svasta pisat... al nezelim... sad polako idem... ajte bok i pusa...

|Komentiraj 0| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.