< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Gluposti iz moje glave.......

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Ramona
Ivana




MusicPlaylist

Slikice















































































svashta neshta

moa abeceda

A-antonija-moe ime
B-blizanci-moi horoskopski znak
C-crna-najdraza boja
D-dinamo-obozavam ga
E-emachi-obozavam ih
F-frendovi-neznam kai bi bez nji
G-govno-fuj
H-hrvatska-drzava u kojoj zivim
I-ivana-moa seka
J-jesen-najbolje godisnje doba
K-kornet s čokoladom-najbolji sladoled
L-lav-najdraza zivotinja
LJ-ljeto-najdraze godisnje doba
M-muzika-neznam kai bi da e nea
N-nakit-obozavam ga
NJ-njoke-ok jelo
O-opicena-rijec koa me opisuje
P-plava-najdraza boja
R-razrednica-najbolja u skoli
S-sreca-jedini udarac koi me uvjek promasi
Š-škola-mrzim ju
T-tonka-moj nadimak
U-umrijeti-se mora
V-vulkani-obozavam ih
Z-zadar-prekrasan grad
Ž-životinje-obozavam ih

utorak, 10.06.2008.

štafeta

On mora imati?
ono neshto...

Pali li te kad dečko muca?
ne bash

Iskrena ili totalna lažljivica?
iskrena... sve kazem u facu pa makar me koshtalo prijateljstva...

Kokos ili Papaja?
kokos

Vatrena ili Sramežljiva?
vatrena... naravno...

TZK ili LK?
tzk... zavisi kako kada...

Jessica Alba ili Angelina Jolie?
ma tak svejedno...

Jazz ili Cajke?
cajke rulz... pa cajke slushaju samo LEGENDE...

Uredna ili Neuredna?
uredna... a ponekad i neuredna...

Knjigoljubac?
neeeee... mrzim chitat knjige... citam sam os r.l.stinea...

Dečko ili Prijatelj s povlasticama?
pa naravno decho...

Grubo ili Nježno?
grubo... grrr

Kino ili Disco?
disko... jea

Hippie ili emo?
emo...

Štikle ili tenisice?
tenisice... al za grad shtikle...

Široke ili uske hlače?
ma tak svejedno... vazno da mi dobro stoje...

Mp3 ili radio?
mp3 il mp4

Ljeto ili proljeće?
ljeto... jedva chekam...

Bazen ili more?
more...

Vozit ćeš auto ili motor?
i auto i motor...

Kad položiš koga ćeš prvo vozit?
moju IVANČICU... hehe...


Mjesto koje želiš posjetit?
new york

Čega se jako bojiš?
nichega

Želiš li tijelo poput Shakire ili Avril?
tak svejedno... ma moje je ok...

Tvoj nadimak?
tonchyca, josh punooo

Novac ili ljubav?
ljubav...

Najgluplji sms u životu?
joooj neznam...

Plivanje ili trčanje?
plivanje

Horor ili komedija?
obadvoje...

Kiss ili hug?
kiss

Najbolja visina dečka?
175cm

Frajerica ili šminkerica?
neshto izmedu... hehe...

|Komentiraj 5| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.