<body> EwO mE_ - LoLlIpOp GiRl... °-° - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
< prosinac, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga :]

xxx BlOg O JeDnOj CrAzY cUrI xxx

Image Hosted by ImageShack.us


BlOgOwI : Image Hosted by ImageShack.us


x DoNnA x

x NeRcHy x

x DaNiJeLa x ^-^

x PePa x °-°

EnChY / eNa /

EmMiCh / EmA / =)

x SaBiNa x

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



NJeNo ImE jE LuCiJa.OnA jE oSjEcHaJnA,TwRdOgLaWa,RaToBoRnA.OnA wOlja SwOu sImPaTiJu,MaRtE,StArKe,wAnSiCE.
x WoLJa BiT wOljEnA.
x WoLJa KoMp.
x PlEs. / WaTrEnA pLeSaChcHa/ ;)
x GrAd waRaZhDiN.
x ZaGrEb.
x OnA wOljA RoLaNjE.
x Hip-HoP.
x KaMp.
x ShOlTu.

Image Hosted by ImageShack.us


OnA Ne WoLJa.

x RaT.
x FuFiCe.
x sHkOlU.
x ZaDaChE.
x kIsHu.

Image Hosted by ImageShack.us


PrIčA O DeČkU i DjEvOjCi

Djevojka upita svog dečka:
Dali si ti zaljubljen u mene?.
On odgovori NE..
Ona ga upita dali misliš da sam lijepa?
On odgovori NE.
Ona ga upita dali sam ja u tvojem srcu?
On odgovori NE.
Zatim ga pita da odem bi li plakao za mnom?
On odgovori NE..Okrenula se tužna da ode od njega..
On je na to zagrli i reće joj:ja nisam zaljubljen u tebe JA TE VOLIM..
Ja mislim da ti nisi lijepa.
JA MISLIM DA SI TI PREKRASNA.
Ti nisi u mom srcu..TI SI MOJE SRCE.
Ja ne bih plakao kad bi me ostavila,UMRO BIH..
Znali su se 6 mjeseci prije nego što su prohodali.
Posvađali su se ali su se i prije svađali te su se zbližili još više..

Jednog dana mu je rekla da je bolesna ,da ima bolest srca,u tom trenutku ju je zagrlio i počeo plakati.Ubrzo kada je trebala ići na operaciju,kada je trebala ući u avion,nije se ni pozdravio s njom.
Kada je došla oporavljena s operacije nije ga ni vidjela.
Pitala je mamu gdje je,a ona joj je odgovorila:
ZAR NE ZNAŠ KO TI JE DAO SRCE??..


Image Hosted by ImageShack.us


°SaTi°
00:00=zabrijat će te
01:01=vidjet ćeš ga
02:02=puno ih se zanima za tebe
03:03=sanja te
04:04=izaći će te
05:05=poslat će ti SMS
06:06=iskorištava te
07:07=spoj
08:08=voli te
09:09=zabavit ćeš se sa dvojicom
10:10=hodat će te
11:11=voli tvoje oci
12:12=svađa
13:13=priča prijateljima lijepo o tebi
14:14=upoznat ćeš nekog novog
15:15=povjerit će ti se
16:16=ogovara te
17:17=nedostaješ mu
18:18=sviđaš se nekom drugom
19:19=sviđaš mu se
20:20=imaš konkurenciju
21:21=sviđaš mu se još više
22:22=misli na tebe
23:23=boji ti se priči

Image Hosted by ImageShack.us


ŠTO RADITI U LIFTU KAD TI JE DOSADNO??

1. Kada je pored tebe samo jedna osoba, lupni je po leđima pa se pravi da nisi ti.

2. Pritisni gumb i pravi se da te udarila struja.

3. Zadrži vrata otvorena i reci da čekas prijatelja. Par sekundi kasnije zatvori vrata (praveći se da je netko ušao) i kaži:"E,di si buraz, šta ima.."
4. Ponesi foto-aparat i slikaj sve prisutne.

5. Pravi se da si steward. Prisutnima objasni postupak u slučaju opasnosti i na kraju im poželi sretan put.


6. Kad se vrata zatvore kaži prisutnima: "Bez panike, opet će se otvoriti."

7. Lupaj glavom o zid i viči: "Umuknite svi! Ušutite već jednom!"

8. Simuliraj zvukove eksplozije svaki put kad netko pritisne gumb.

9. Cerekaj se i bulji u nekog putnika,a onda mu debilnim glasom kaži:"Imam nove čarapeeee.."


10. Imitiraj zvukove Formule 1 kad god netko uđe u lift.

11. Ispuši nos i pokaži sadržaj svoje maramice ostalim putnicima.

12. Zviždući prvu strofu "Lijepe naše", neprestano.

13. Nasloni se na nekog i šapni mu: "Dolazi policija!"

14. Namršti se i mumljaj: "Moram u WC, moram u WC", a onda uzdahni i reci: "ups!"

15. Vikni:"Čuvaaaaj!" svaki put kad lift krene prema dole.

16. Zaderi se:"Ding!",kad god lift stane na nekom katu.

17. Ako se netko očeše o tebe, lupi ga po ruci i reci: "šuga!"

18. Skidaj rukom nevidljive bube sa sebe i vrisni: "Aaaa! Skinite ih s mene!"

19. Sumnjičavo onjuši osobu do sebe, napravi zgađenu facu i pomakni se.

20. Kad lift krene prema gore, počni skakati i jako lupaj nogama o pod, uzvikujući:"Dole, rekao sam dole!"


21. Cerekaj se histerično desetak sekundi, prestani i onda se zagledaj u ostale kao da su nenormalni



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





CREDITS

kostur: x



EwO mE_
13.12.2008. - 20:14

EwO Me LjUdI mOi_
hehe_
da_kak ste?ja sam okej_nothing spešl_ :D:D
zprwo_supp_na Varazdin openu je bilo suuper _ :)
da_uzhiwala sam_ :)
aha.
da.danas mi je imendan_
dobih _ hmm_ aha _ 300 kn od bake _ 300 od djeda _ =) _
pa_printer_onog prie sam strgala. XD _
ah_kai chu_
ewo.sad uskoro che Bozich_ aa . sretan imendan swim Lucijama _ :)
hehe.
hm. dns je Ples sa zwijezdama _ jedwa chekam_
bila sam prie 2 tiedna tam _ :) h. da.
trenutno su freNdice kod mene.
aa.dobila sam i jedan cool komplet gacha /XD/ i potkoshulje_makar ih mrzim nosit_zahwalila sam na tome_pa_dobila sam _
cool crne hlache.
ii.
josh nesht.
chestitke_od simpe_da_makar je na natjecanju. :)
pa.
dobila sam neku bombonijeru.mkr ne woljam slatkishe.nisam ih bacila_dala sam ih susjedi_
xD .kOa Ih wOlJA.
JeDwA cHeKaM sUtRa.IdEm KoD bAkE u zAgReB. :)
NaJwJeRoJaTnIe_
ahh.
Pa_
nEzZ KAi Da KaZhEm . jUcHeR SmO nA tReNiNgU RaDiLi 30 sKlEkOwA.
30 NeKiH SkLoPkI i 30 TrBusHnjAkA_
Pa TrcHkArAnjE Po DwOrANi_IgRe loWaChA.
TaK DA Me DnS sWe BoljA.KmEe.
mA.sHaLa_
aE_idEm Ja _
kOmmAiTe Mi puUnO_mAkaR zA ImEndaN.tO Mi Je DowOlJAn PoKloN .
xP_
KiSsSss_ [ WaMa I JedNoM dEcHkU. ]


Image Hosted by ImageShack.us


P.S. aHa Da. 10 kOmmOwA --->IdEsH u LiNkOwE . :)



| 130 | Komentiraj | Isprintaj | #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.