STARS ARE BLIND BUT BOYS ARE BLIND TOO

utorak, 06.02.2007.

HAJ

HAJ JA SAM JEDNOSTAVNO NEODOLJIVA
TAKO SAM FENSI DA NEMOŽETE BILIVATI
ŽIVIM U ZAGREBU.
IMAM 16 GODINA I IMAM DEČKA
PSIČA I BOGATOG TATICU.

MALO O MENI:
ZOVEM SE ANA
IMAM 16 GODINA
IMAM JAKO BOGATOG TATICU
POMAŽEM NEKAD U HUMANITARNIM AKCIJAMA
TAKO MI TATICA KAŽE DA ČU BITI JOŠ LJEPŠA
JA MU VJERUJEM
NE ŽELIM DA ME NETKO VRIJEĐA
JER JA NE LAŽEM JA SAM ISKRENA
JAKO SAM LJEPA I BOGATA PA ŽELIM VAMA
SVOJE PRELJEPE TRENUTKE PODJELITI NISAM
JA NEKA UMISLJENA KRAVA NE KUPUJEM SVAKI
DAN NEGO TAKO NEKAKO SVAKI MJESEC TJEDAN.
NAJ BOJA MI JE ROZA I SMEĐA
VOLIM PARFEME ODJEČU I SVE VEZANU UZ TO.
IMAM PRESUPER DEČKA
EVO VAM SLIKICA:
Image Hosted by ImageShack.us
MALO MENE:
Image Hosted by ImageShack.us
JA I LARA JA SAM TA S SMEĐOM KOSOM

Image Hosted by ImageShack.us
MOJ MALI DENI EVO TI CMOK.

DANAS SAM SI KUPILA:

Image Hosted by ImageShack.us
KAJ NIJE PRESLATKA??


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
CIJELI TAJ PAKET


Image Hosted by ImageShack.us
SUPAČ MIRIS



Image Hosted by ImageShack.us
DALJE MI SE NIJE DALO SLIKATI.

- 16:10 - Komentari (31) - Isprintaj - #