puhanje prasine sa starih papira
[ ## ]

lijepo je...
lijepo je osjecati sigurnost sjenke koja me cuva...
lijepo je osjecati svaki tvoj pogled duboko, osjetiti kako mi prolazi tijelom poput uzavrele krvi djeteta ispunjenog nevinoscu...
neiskvarenoscu...
lijepo je slusati i biti saslusan...
upiti svaku rijec koja je sisla s tvojih vrucih usana, i spremiti ju...
duboko...
kao kap na dlanu cuvati da ne pobjegne... iscezne u vrucini...
sparini zivotne dosade...
Lijepo je...opajati se svakim dodirom tvog tijela...
toplog u hladnoci...
svijetlog u tami....
jedinim u mnostvu... ispraznih

u krikovima drustva zaspala sam....
jer jos mi samo snovi nisu bili otudjeni...
osjecaji koje sam stvorila sama bjezeci pred stampedom nemorala i nesvijesti praznih bica...
bez trunke zaljenja pobjegla sam...
i kao malo dijete u velikom svijetu izgubila se...
u vlastitim snovima....
na samom izmaku snaga ugledala sam svoj Mjesec…
u mraku prostranstva nepoznatog…
probudio si me…
iz snova…
i uveo me u bajku paralelnu sa zbiljom…hvala ti…

lijepo je…

imati tebe, lijepo je…
snu moj…
Mjesece moj…




ovu sliku posvecujem tebi :)

dana 25.12.2007. ...sata 13:45 [ ---*kLiK (: (9)*--- ] Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ona

  • volim struju svijesti.
    volim glazbu.
    volim fotografiju.
    volim Njega.
    volim Kayu.

    ne volim nista drugo, i ne zanima me nista drugo.

    kad narastem bit cu velika.

On

  • Volim moć psihe...
    Volim Dylana...
    Volim moć riječi...
    Volim zvuk gitare...

    Volim nju...
    Volim sebe...

    Zapravo to je isto...
    Ona je dio mene :)