07.07.2008., ponedjeljak u 10:39

Eto, sve pomalo za početak!

Dakle, dobrodošli!

Želim vam ugodan boravak u mojem malom kabinetu Japanske povijeti. Ovdje cete se susretati sa svakakvim stvorovima, ljudima većinom i građevinama a i događajima iz života Japanaca u prošlosti C:
Dakle sigurno ste vec vidjeli raspored mojih redavanja u Gakkou ali ja cu vam ga ponoviti:
ponedjeljak i srijedu citat cete moja predavanja koja nadam se da ce vam biti makar malo zanimljiva :D

A sad malo pravila na mojem satu XD

1. bodovanje
2 boda za dolazak na sat
5 bodova za napisanu redovnu zadaću
5 bodova za riješen dodatni zadatak

ja ne oduzimam bodove a samo ne dajem bodove!

ako ne dođete na predavanje ne dam 2 bodova!
ako ne napišete zadaću ne dam 5 bodova

Izlistavat cu bodove na kraju svakog drugog tjedna :D

To bi bilo to, ja sam danas napisala post jer bi danas trebao biti naš prvi sat al pošto škola počinje službeno s radom tek sutra ništa od sata.
Za danas samo upoznavanje pa evo, da se upoznamo :D

Ja sam Doki-sensei :D

ok, sad kad smo se upoznali: mislim da bi to bilo to.
Inace sam predstojnica Hinode doma i reci cu (moram) da to nema nikakve veze sa ocjenjivanjem :D

To bi bilo to za danas!

Sayonara!

- A!! (1) - Print - # -

< srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (7)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

učionica Japanske Povjesti


Dobro došli!
Ja sam vaša profesorica Doki-sensei i predavat ću vam Povijest Japana.


Koritsu - Sato

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Važne prostorije: Gakkou
Kyuukeijo- zbornica profesora u koju smiju ici samo profesori :D

Učionice:
Ucionica Borilačkih vještina-Tox-sensei
Ucionica Japanskog jezika-Sumi-sensei

Domovi:
Hinode no heya
Bara no heya
Soyokaze no heya
Yume no heya

Raspored sati:

ponedjeljak:
Povijest Japana
Borilačke vještine

utorak:
Japanski jezik


srijeda:
Povijest Japana

četvrtak:
Japanski jezik

petak:
Borilačke vještine