PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> Bla, bla, bla - ON JE BRZ I JAK, JEDAN OD NAJBRŽIH I U BRZINI MU SE IZ DALJINE GRIVA VIDI! - Blog.hr

Bla, bla, bla

Bok svima!!!wavemahwavemah Evo ljudovi i novog posta.
Hvala svima na komentarima.thumbup A sad da nešto i napišem...
Već je poćeo i drugi tjedan ove jadne školske godinepuknucupuknucu. To je stvarno jadno. U školi je
fakat boring. Mislim prvi tjedan uvijek isto. Svi profesori prodaju spike: "Radit ćemo po hnosu!" ili "Naši novi
udžbenici napravljeni su po hnosu pa ćemo i mi radit po tome," ili "Sve škole koje su prošle godine radile po hnosu
imale su viši prosjek od ostalih".headbangheadbangheadbang Dobro, mislim nemam ja ništa protiv hnosa i tome sličnomu, ali ak nam jedan kaže nemoraju nam još svi to ponavljat milijun puta. I još mu kažeš "DA, znamo što
je hnos", a on melje sve isponova.
NO, dosta bi bilo o tome.........yesyesyesyes
Idemo preći na malo zanimljiviju temu.
Prošli tjedan sam cijeli tjedan odlazila na Trajbar. Baš je bilo zakon. MIslim, nije bilo Lucije i Eve namcor ,
ali je ipak bilo baš super. Jahala sam skoro svaki dan Egoista i išlja sam na teren i tak to. U subotu nisam jahala,
ali je zato u nedjelju bilo fantastičnothumbupthumbupthumbup
Lucija i ja smo jahale u 11.15 ali nhe školske konje nego Majine. Lucija je jahala Egoista odlišnog konja kojeg
ćemo najvjerovatnije iznjmit, a ja sam jahala Emu, prekrasnu kobilu, koja je ful visoka.
Nakon treninga smo išle na teren i bilo je cool. Biga je išla s nama ali se ona samo šetala. Htjele smo otići tam do
nekog izvora, ali nismo mogle skužit gdje je put do njega pa smo otišle jahat tam po nekim livadama i poljima. Luciji
se Egoist dva puta zagalopirao, a meni je Ema bila stvarno dobra. Tak smo i malo kasale i sve to.
Sljedeći put idem na Trajbar tek u subotu. To mji je možda posljednji put da jašem uškoli jahanja.......Nemogu reći
da mi je drago ali nije mi ni previše žao.......NE....Jahat ću ja još.......Samo ne tamo......Mislim, nedostajat će mi sve to........zezancija.........treninzi u grupama i tome slično.........Lucija i ja smo odlučile iznajmit jednog Majinog konja.
Zove se Egoist. Oni koji jašu na Trajbaru možda ga znaju. Jako jke sličan Sergiu i po izgledu i po načinu kretanjathumbup.
Baš sam happy zbog toga........Dogovoprile smo se da ga iznajmljujemo zato da bi mogle vidjeti kako je to imati vlastitog konja, iako neće biti baš naš, ali opet je to više negi jahati u školi. Maja je ionako rekla da već predobro
jašemo za školu jahanja i da bi si trebali kupiti vlastitog konja.
To bi bilo sve. Stavit ću koju slikici iako mi se neda.....
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

13.09.2006. u 09:31 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Na ovom blogu naći ćete svašta zanimlivo o konjima, meni, mom životu i td.........

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Blogači koje čitam....

Some strange Worldthumbup
KONJOVIyes
Bigalud
Konjski rajcerek
Ivana
Windy
Tonka
MATEA/KONJICA
Horse8
Mateja
sexy chicas
joseee


Ovoliko vas je bilo na mom blogu!
Free Site Counter
Get a Free Site Counter


Ovdje će biti svakakvih slikica...........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Ovo je porukica onima koji misle da sam glupa!!!
MySpace Layouts

MySpace Layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Myspace

Myspace



Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!



Enrique i ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sergio i ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



A ovdje slikce konja!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!