< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Coments Yes/No Dizajn by: ..::ToRrY::..

Opis bloga

Ovaj blog je samo moj i Božji!

Linkovi

Balkan-Media.org
Gamespot.com
Crackfind.com
Ogame.ba

Ostale Gluposti

Free Hit Counters
Free Hit Counters






















petak, 13.06.2008.

Novi post

Evo i ja sam napisal novi post. Imam više novost. Počel budem s najzanimljivijom. To je novi lezba par, Lucija Mraz i Andrea Bakliža cerek! Zbližile su se ovako. U utorak smo došli na folklor i Andrea ja Luciju hvudrila h rame, a zatim je Lucija je nju pošlatala. Ljudi moji, Andrea je bila oduševljena. Odmah je išla na Internet iskat maloga crnca da ga posvojiju. To je to. Sad druga novost to je da smo pobijedili Njemačku na Europskom prvenstvu 2:1 yes. Drugo poluvrjeme sam gledel na Jedinstvu i bilo je zakon. Poslije utakmice smo igrali stolni nogomet. Sve u svemu bilo je super. Imam još par novost to je: da smo Darko, Bas, Tico i ja 3. pri Kučku na nogometne, da idem na sportske igre i zadnja, meni najdraža, je da sam Mihaele h lasi zaljepil naljepnicu „Pileće meso“ naughty. To je to od mene. Dejte mi komajte malo! Ajde bok sad!mah



| …KoMeNtIrAj… (26) | …PrInTaJ … | ..#.. |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.