nije swatko moje paznje wrjedan..

eh....

...:::MeDo:::...
Opraštao si mi,
Sve moje prevare,
Laži & jadosti..
Bila sam sa drugima,
A voljela tebe...
Daleko si bio od čiju,
Ali blizu srca...
Tvoju ljubav čuvati nisam znala,
U ruke NJEMU sam se dala..
Mislila sam da voli me više od tebe,
A on samo iskoristio me je...
...Znam da ništa sada ti ne znači,
Kada ti kažem da se kajem i da
Voljela ga nisam...
No jednoga dana shvatit ćeš,
Da nisam htijela,
Jednostavno se dogodilo..
...Sada kada bih sve dala da si kraj mene,
Da se topimo poljupcima,
I tješimo zagrljajima...
Ti od mene ruke mičeš...
Glavu okrečeš,
Broj mobitela brišeš,
Slike pališ..
Ma, možeš zapaliti sve,
Ali jednu istinu ne,
MeDo ti si moje SVE,
Teško mi je priznati,
Da nakon svega..
VoLiM tE....

Image and video hosting by TinyPic
...:::BaCi MoJu sLiKu:::...
Vrati mi moju sliku...
Ne gledaj u nju više...
Ne čitaj u samoči.
Šta s' druge strane piše...
...One lijepe,važne rijeći
Što sada tako stoje,
Šta mogu da ti znače,
KaDa Si ZaBoRaViO oĆi mOjE!!
Ne piši mi nikada više,
Ne tješi sebe time..
iZbRiŠi iZ SjEčAnJa mEnE,
I MoJe iMe!!


ps-SLIDE!!
  • 23.03.2008. ,23:04 || komentari (2) || isprintaj || ^
  • << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.