nije swatko moje paznje wrjedan..

tuga..

osjecam se uzasno..
znate onaj osjecaj..
kad se osjecate ko da ste sami na cijelom svijetu?
ko da nikoga nema uz vas...
ko da su vas svi ostavili,
i sretniji su...
...
ja se tako osjecam
osjecam se jadno,samo,tuzno...
osjecam se kao da vise nikome nisam bitna..
uz mene kao da vise nema niti njih,
niti njega...
NJEGA...kojeg sam voljela,
dala mu sve,krao mi je sne.....
spawali smo i sanjali skupa..
sanjali o tome da cemo jednom biti sretni...
ali ljudi su pokvareni,i nebi nas shvatili..
svadjali smo se zbog drugih ljudi,koji nas nisu vrjedni..
i uspjeli su o tome..
a sada se pitam..medo..
di je sve otislo,di su snovi koje smo skupa sanjali..
di su suze koje skupa niz nasa lica pustili..
di je osmjeh na nasim usnama..
kada smo se skupa smijali..
di su one lijepe svadje..
di je ona lijepa ljubomora..
koju smo osjecali i ti i ja..tuzan
di su mjesta,na kojima smo se nalazili..
di je nasa sreca...
di je nasa ljubav..
di je SVE??...nonono
zelim te nazvati,ali ponos mi to vise neda..
zelim te voljeti,ali srce voljeti vise ne zna...
zelim te vidjeti,ali i kada samo prodjes,
ja spustim glawu,i micem pogled...
zasto??
zato jer sam te voljela,
jer sam plakala i patila zbog tebe,
jer sam te zeljela samo gledati
jer te zelim poljubiti...
zadnji put,ali da bude iskreno
kao nekada..
zelim te pogledati,a da u tvojim ocima vidim
onaj sjaj..kada me gledas..zelim u tvojim ocima vidjeti..
zelju..
strast..
pozudu..
srecu..
tugu..
zelim u tvojim ocima kada me gledas
kao nekada vidjeti..
LJUBAV!!!
.....
NJIH...
kada su uvijek bile uz mene..
i ja uz njih..
kada smo se znale zajebavati,
smijati i plakati
zajedno....
ali toga kao da vec duze vrijeme nema..
i opet..osjecam da sam za to ja kriva..
jer sam nekad nemoguca..
zivcana
tuzna
bez jebenog razloga...
lako puknem na sve..
ali ako jos niste shvatile da sam takva
da PUKNEM bez razloga nekad...
onda ne znam...kako dalje...
osjecam se kao da sam vas skroz upoznala,
a ustvari nisam,ni malo..
ipak ja sam u tu vasu pricu usla prije samo par mjeseci....
i osjecam se kao uljez..
u toj cijeloj prici.....nonono
ahh..sta ljubav radi..
volim vas...cry

Ponovno lazem,

Posluzujem osmjeh pun prjezira...

Gorcinu skupljam u kutu oka..!

I njome punim dusu..

Zavaravam neke nove ljude..

Osjecaje pretvaram u sjenu...

U srcu skriveno nosim dokaz

Svoga grijeha..

POSTAJEM NEDODIRLJIVA...

....Ipak...

Ponekad,u nemirnim ocima

Usnem tvoje snove,

Usnem NAŠ san...
nono
  • 21.03.2008. ,14:26 || komentari (9) || isprintaj || ^
  • << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.