nije swatko moje paznje wrjedan..

.....

LuDo Je
ZaŽeLjETi Da
Se VRaTe sTaRi DaNi..
I KaDa dOđE NoWo LjeTo,
nEćE BiTi kAo LaNi...
dOk wRiJeMe Ne
IzLjEći sTaRe RaNe..
Do nOwOg SuSrEtA..
bRoJiM TeŠkE,
i SpOrE DaNe....
WiDjEt Ću...ŠtO..
dOnOSi NoWi DaN...
mOžDa nOwU LjUbAv...
iLuZiJu,,,
SaN...
I DoK SpuŠtA sE NoĆ...
DuŠa ŽaLoSnU MiSaO kRiJe...::
BiLo Je LiJePo,
AL TRAJALO NIJE!!!!!

...
da,istina..
neke stvari nikada neće biti ko prije...
ali nije vRiJeMe ...za to KriVo...
nego mi,LjUDi...
mjenjamo se,i mjenjamo sve oko sebe..
...
JA...
promjenila sam se
izvana,a poviše iznutra.-..
hm...postala sam..
previše iskrena..
(ok to sam i prije bila,ali ne tolko)
postala sam previše zbedirana...
svake min,sve mi prolazi kroz glavu
šta sam radila prošle godine
šta sam radila s nJiM...
postala sam PrEviŠe zatvorena,
povučena u sebe
..
ne govorim ostalima previše tajni
i previše svojih problema..
hm..zakaj?
ZaTo što...jednostavno
previše ljudi me povrjedilo...
iznevjerilo
i udarilo di najviše boli...
a od toga što sam opraštala...
od toga nisam ništa dobila..
sve je opet išlo ispočetka..
i sada nemogu reć previše svoje tajne....
ni sari,ni pepi,ni heleni
barbariču..ni melisi...ni nikome...
sama sebi sam najbolji prijatelj
jer znam da SaMa SeBe NIKAD neĆu izdati...
tako je i najbolje....
eh....


  • 16.03.2008. ,22:50 || komentari (1) || isprintaj || ^
  • << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.