< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (8)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by: @ndre@

Opis bloga

burninmadovo je blog samo za metalce i heavy metalce ok i rockere ali je zabranjen ulaz onima koji slusaju japan motel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!burninmad
obavezno ostavite i koji komentar.nut

UP THE BLOODY IRONS!!!!!!!!!!!!!

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com
GLASAJTE ZA MOJ BLOG PLIIIIIIIIIIIIZ!?

JANICK
JJudicial
AAmazing
NNasty
IInventive
CColorful
KKeen
Get Your Own Name Acronym


ANDREA
AAmazing
NNaughty
DDevious
RRavishing
EEnergetic
AAppealing
Get Your Own Name Acronym




Lyrics





song title


artist


lyrics text




by Lyrics & Songs



Linkovi

iron maiden-najbolja web stranicathumbup
dickinsonica-positite je obaveznoeek,najveci fan Brucea Dickinsonaeek
beast 666-Pootha XD zakon lik
(an)tony(o)-frikin panker koji je nabroja milijoneek bendova na svon blogu i sto je najgore sve ih slusanono
maidenovka-ludnica blogcool super mi jesmokin,skroz
Iron Maiden fan blogeek,stvarno je odlicanthumbup,a njen san je otici na maiden koncertyes,positite obavezno i nanesite joj hrpu komentarasmijeh!
Ja Sam KewlMarinaaaaaa!!!!!!!eekWeeeeee!!!beljLjudi ona je cool!!!fino
MetalacUglavnom metal.I on je isto cool!!!smijehNe stvarno,tko bi rekao da musko more biti tako Kul...yesthumbup
KokyKoka!!!!Moj ludi frend...nut
DomeMoj također ludi frend belj
cool rofl kiss rolleyes wink yes no eek nono bang burninmad dead greedy headbang mad mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek blabla zijev zaliven smijeh puknucu njami namcor mah lud hrvatska zujo

ja.......

ja sam ja Andrea ...burninmad
živim u gradu ah ZADRU...headbang
ovo je nasa pijaca =D
Image Hosted by ImageShack.us
obožavan i štujem Janicka Gersa...yes
ali to ne znači da manje poštujem ostale članove moje najdraže grupe Iron Maiden...cool
i treniran plivanje 7 godina i odbojku 3 godine...
neznan više ništa o sebi,žalim...bang lud
i sviran gitaru i obozavan crtati...

Ako me zatrebate:smijeh
Moj e-mail je : ificouldfly@net.hr
A MSN : ironandrea@hotmail.com

Moje slikice:smijeh
Ja :P
Karla i JA :P
Me againsmijeh
Moja gitara Ares i pojačalo
Moje tri gitare <3
Vrijeme u Irskoj ^^ <3


Janick Gers

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A sad malo njegovih,onako,meni naj slika:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bendovi koje slušan:
Iron Maiden
Judas priest
Dimmu Borgir
Draconian
Rammstein
Pain
Dream Theater
Hladno Pivo
Manowar
Pantera
Pentagram
Rhapsody
Steve Vai
Symphony X
Into Eternity
Ark
Adagio
Circle II Circle
Corrosion of Confirmity
Gordian Knot
Pagans Mind
Serj Tankian
Yngwie Malmsteen


Cool Clocks at Wishafriend

četvrtak, 15.05.2008.

ZADAR - VIŠNJIK - stan 59m2,6 kat,održavano,odmah useljiv, nažalost neprocjenjiv XD

Aaaa bila san i u Šibeniku i na ispitu i na koncertu i na natjecanju u Sisku XD
Ne znan zašto san vas uopće trežila savjet kad san i predpostavljala da ćete svi navijat za koncertbelj
Samo da vas odmah upozorin (Dome ovo se zove kilometarski post rukom pisan bez pastanih rici od pisama!)
ovo ce biti jaaaaaaaako dug post...
kopirajte si ga pa čitajte ka lektiru za ovaj misec XD
Na koncertu je bilo ajmo rec super...
Preludi su mi bili HP XD
Ali jedini je problem bia to što su se ovi luđaci u sredini stalno gurali,
i pri čemu sam ja zapela priko nekog lika na podu...
tj. stala san mu na drob prvo, ali da ne bi na njega stala ja san pala
i priko mene je još jedan lik pa koji me je tako zalipia lancem po glavi
da sam jos i zalipila glavon od pod...
Kad san se napokon izvukla samo san izletila od tamo...
Popipam si ja glavu kad ono ČVRGETINA IPO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A meni u glavi samo: kako cu sad na natjecanje?!!!!?? Aaaaa
pa san kupila hladno pivo LoL i stavila na cvrgu da se bar malo smanji...
A nakon tri propustene pismu kad san se vratila dva put san
se opet stukla jer mi se vrtilo...
A Karla je dobila 5 modrica hehehehe...
A ja sad jos uvik iman jednu ljubicastu cvrgu na glavi hehehe
Pa evo kako je bilo u Sisku na natjecanju:

Sisa...k XD:
U petak smo išli tamo,a usput san uslikala ove dvi preezakon slike hehe, inače obožavan slikat oblake :)
Photobucket
Photobucket
Dakle ove godine nismo spavali u jednoj kući koja je btw. bila *bljuv* hehe...
Spavali smo u hotelu ..i'' XD
Kako oriđiđi ime XD
Dobili smo ključ od sobe di smo bile Rebe,Miceka i Ja, a Bruno je bia s trenerom...
(iako je stalno bia kod nas XD zbog hrane ofkors)
Kad smo izlazili iz sobe pitala san Rebu:
,,A di ću s kljucima?! Neću ovo u džep stavljat! Past ce mi gace!? Rebe???''
A zašto? Pa pogledajte sami!
Aaaaaa (btw. ovaj crveni ,,privješčić'' je debel 1.5 cm O.o)
Photobucket
Zatim smo otišli na trening u ŠRC Sisa...k
Photobucket
Pa evo kako njihov ,,prekrasni'' bazen (kojeg imaju!!!!!!!!!!) izgleda :D
Photobucket

Drugi dan je ujutro bilo natjecanje...
Dok su se drugi odmah krenuli rasplivavat mi smo spavali na šugićima XD
Zadnji ušli...prvi izašli haha XD
A ja par puta srila Kožulja Hah
Koja je to reta...
Uvik se nekako smijulji kad prođe?!
A drogaš LoL XD Šalim se...
Kasnije nakon prvog djela natjecanja išli smo se sunčat weee
Stavila bi sliku ali je preizazovna BAHAHAHA :P
Žalim....BAHAHAH
U drugom djelu smo se stalno sprdali nas četvero i Dino...
Dino van je likonja koji ce sad uskoro na faks, prije je trenira u PK Zadar pa je sad otiša u Jaderu...
Eto Dino: XD
Photobucket
A nekužin ja njega HAHA Uvik se slika s raširenim rukama i smije se ka luđak XD
A ode se borija s kapicon hehe:
Photobucket
Zatim pogledajte kako su me Brunčina i Dino mučili! Kmeeeee
Photobucket
Photobucket
Evo Ja u ElEmEnTu, kako bi Miceka rekla XD
Photobucket
A pogledajte Miceku u ElEmEnTu XD bolje rec kanti za smeće XD
Photobucket
A da dobila san i nadimak NjoNjo jer san stalno spavala po putu i
ujutro bi se zadnja digla i uvik kasnila hehe
Neki tu znaju da ja uvik kasnin ujutro u skolu HAHA :P
Evo Rebe i Dino hehe
Photobucket
A kako su nas svi gledali ka Ajme vidi ove Zadrane stalno se slikaju heheheh BAHAHA
Cila mirišin po onom muškon mirisu eh...
Vratimo se mi na temu :D
Zatim je doša Ante,prof. tjelesnog u Turističkoj i Dinov drugi trener...
Pa su on i Dino malo pozirali XD kako smo jaki...Daaaa...
Photobucket
A Ante je sto posto imberlani umišljenko BAHAHAH
Tamo su bili i neki invalidi heh i oni plivali ka u 1. grupi uvik oOOO_oOOO hehe
Ovo san nazvala smajlićem iz Černobila XD
Ugl. i dođe Ante i počne crkavat od smiha i kaže: ,,Ovo će potrejat!''
Majko mila! Ja ga gledan i mislim Pa ovo ni ja nebi rekla!

I tako navečer smo malo pilali jedni druge,skakali nas četvero itd.
A išli smo i do Interspara...A po Sisku nigdi nikog!
Koja selendra majko mila...
I došli mi natrag u sobu, pošli leći i čuješ Rebu: ,,Mravi!!!!!!!!!''
A moj komentar, naravno, bio je: ,,Aj bar netko!'' XD
I sprejala ih Miceka, a Rebe utapala dok san ja crkavala od smiha
valjajući moje dobro poznate baline koji su takvi naseri, a to su bili:
Bitka kod Siska =.= i Laku Mrav! =.= XD To je tako glupo da su cak obe odvalile od smiha...XD

A u trećem djelu nismo gotovo ništa radili XD
Glavno je da smo se sunčali Rebe und Me :D
Staaaaari moj kako san pocrnila!
A stavila san nekako čudno kupaći pa mi se sad vidi full bila crta kad nosin majicu
koja je poviše otvorena hehe a da mi je znat kad ih ne nosin hehe
Na povratko smo Rebe und Ich svratile do treve LoL
Photobucket
OMG Vere mi je naspreja kosu!!!!!!!!!!A čudin se ja kako mi tako blizu miriše!!!!!!! Aaaaa
I na povratku iz Siska hehe vidi Miceka krave i kaže ona: ,,Aaaa vidi krave! Jeeej krave'' XD
A ja njoj: ,,A mora da i one sad govore jedna drugoj aaa vuuudi Muuuuceka!'' XD
Sad je zovemo Muuuceka BAHAHAHA
Ugl. za kraj (samo kraj vezan uz Sisak! Nećete me se još rišit hehe) priče o Sisku:
Cvjetić und Ich :)
Photobucket
Photobucket

Porte & Vere Rubrika XD:
Pričamo mi jučer o tome na koga smo, mater ili ćaću...
Pitan ja Veru na koga je, kaže on da nije na nikog jer mu je brat pokupia sve gene...
A brat mu je blizanac majko mila!
A onda još i dođe Porte: ,,Ja san više na kuma!'' BAHAHAH
Pa su se malo smijali jednoj profi,neki znaju koja je, pjevajući
Zamisli život u ritmu formule za tlak... =.= XD

Diktira nama ova iz kemije,,Svaka kemijska jednadžba mora biti napisana..''
A kaže Vere kemijskom...
Nakon toga diktira ona: ,,Stari Grci su mislili...''
Kaže Vere da su Grci...
I nakon tog nasera izvede ona njega na ispitivanje...
Pita ga ona kako ti je prezime...
A ovaj počne ,,hmm kako ono''
Što je najgore mislim da je stvarno zaboravia prezime =.=
Kad smo već kod kemičarke...XD
Photobucket

Malo san na hrvatskon igrala s Veron Vesna-Škare-Ožbolt...
ili ti ga Kamen-Škare-Papir XD
Ali smo odustali jer smo stalno isto pokazivali -.-
Ja papir i on papir, ja Vesnu on Vesnu itd. ojme
Pa je Porte naša neke žvake, pa smo malo crtali po njima hehe

Bili mi na zemljopisu još prošli tjedan i pričamo o Ukrajini...
Pita profa di se smjestila Ukrajina, a ja njoj Na 134. strani hehe
I pričamo mi o Černobil, svi počeli ono ka radali se ljudi s dvi glave i to XD
A ja naravno opet neki samo takav naser kažen: ,,Rađali se blizanci'' XD
Uuuuuu XD
I napokon mi začepili kad čuješ Tadu: ,,Profesorice meni Ivan govori da me oće ......'' XD

Idemo mi neki dan s Njemačkog i vidin ja Vere nešto grli torbu i piva
Mene moja torba voli XD
Prolazi Stipe kad Vere počne onim death metal glason Ali ona mrzi Stipu!!!!!!!!!
I zalipi on stipu torbon po glavi,a to je bome bolilo HAHA XD
kako ga je zalipia... XD

A zatim par Portinih nasera:
pošto mi uvik ispiča neki vic...Ovaj put je bia:
Kako se zove tata koji prostaći?
-Prostata heheheh
Da mi je i novi nadimak Čaki Norris XD
Emo je Gemo, Tužni Nemo...njenje pametan li je Porte XD
E da kad san se vraćala doma vidila san u autu gitarista iz Rising Dreama hehe uuuu XD
a inače ih ne vidin ka XD

A na glazbenom san sidila s Veron jer sam mislila da ce mu brat ispricat sve o ispitu iz beologije hehe
Ali nije kreten grrrr...
Svejedno bilo je munjeno XD
Prvo je izrazia želju da bi on napravia hrpicu na minu O.o Pa da se svi razlete XD
A zatim kad smo citali podatke o skladbi umisto instrumentalna skladba,
reka je menstrualna skladba XD
Ajmeeee meni luđaka...
I nije tija pivati nego je samo govoria:
,,Moja maca mora plakati,
oderat ću joj kožu pa će žaliti'' XD hehehehe
fala Bogu to je sve od njihove rubrike hehe
Pa evo verin crtež za kraj:
Photobucket
Pa san mu ja ovo nacrtala na ploču XD:
Photobucket

E da čitala san sva tri stripa Warcrafta...
Zanimljiva tema, ali prejadni crteži...
Po slika nebi skužila da nisan pametna XD
Ne, ozbiljno većina crteža suckaju...

Moran se pohvalit da san smislila novu igru!!!!!
Zove se:
,,Ja bacim granatu ti je donesi!'' XD BAHAHAH

kako ja uvik čitan onu traku na kraju filma di su sva imena,
vidin ja ime nekog lika zove se Rip Torn HAHAHA
Kako moćno ime!
XD

E da neki dan san čitala 24 sata, ma čitan ih svaki dan hehe...
I ugl. vidin ja naslov: Čovjek si poija prste!
Ja si mislim, ajme majko ovo moran pročitat!
I čitan ja ka da si je pojia prste slučajno XD dok je ija,
a bia je izvrstan klavijaturist XD
Ja zbunjena sve to povirovala, ali san pročitala samo pola priče...
kasnije me to kopkalo pa san išla do kraja pročitat...
kad ono to reklama za onu prokletu torticu! XD
Ajmeeeeeeeeeeee...

Dobila san i fotke s Lidrana pa bi izdvojila samo moj ocajnicki pokušaj
da se popenjem na tobogan hehe
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Stavila bi još jednu sliku na moru di smo Lucy und Ich
Ali ne želim da mi se rugate očima jer su mi pola žute pola zelene :P
Ne mogu to više podnit!!!!!!!!!
Mrzin kad mi ljudi bulje u oči!!!!!!!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
I ne znan bi li shvatila ,,Imaš oči ka mačka'' kao kompliment ili uvredu...
Svejedno stop it!

Evo jedan spotić za kraj,
jednostavno obožavan Rammstein jer mi je vokal preeeemoćan,
samo kad govori glas mu je taaaako moćan i jos je njemački rrrr :)
Neko vrime me je obuzela pisma Roads od my Dying Bride...
Ali ipak mi je Rammstein više sexy XD

Rammstein - Feuer Frei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P :) :-*


mahwavemah

- 22:16 - Komentari (75) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.