< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Text Welcome Words















Create your own message at BlingyBlob.com


ekipa s krapnja:
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

malo gluposti!!!!!!
Blog images codes



Miscellaneous Icons



MySpace images



Miscellaneous Icons



Miscellaneous Icons



Image hosting codes



Girls Icons



MySpace Layouts images



Blog images codes



www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws


Miscellaneous Glitters



Friendster Layouts hosted images



Blog images codes



MySpace Layouts images



free image hosting hosted images

free image hosting



Miscellaneous Glitters



Friendster Layout hosted images

Friendster Layout



Fashion Icons

Fashion Icons



Image hosting codes



Fashion Icons

Fashion Icons



Image hosting images



Fashion Icons



MySpace Layouts images








Sexy I'M A Good Girl Honest Icons



ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images
(nina sorry kaj te kopiram)

ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

evo,neki moji naj pjevaci i pjevacice.....glumci i glumice

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

moje fotke........

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
ovo su slike s utakmice...dinamo-hajduk....koja je bila 16.05.2007....bila sam na tekmi, a ovo je slikao moj tata.....fora!!!!

Image Hosted by ImageShack.us
ovo tu je slika sa skijanja na flachau ove godine!!!tu sam negdje ja na snowboardu.......

Image Hosted by ImageShack.us
ovo je takoder slika sa skijanja.....kaj nije predivno....to je takoder slikao moj tata...bila je uzasno velika magla!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us
to je takoder snimio moj tata.....s naseg balkona....prosle godine.....kaj nije beautiful!!!???!!!!
p.s.primijetili ste da moj tata voli slikat!!!


dinamo......

Image Hosted by ImageShack.us

eduardo!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us










nedjelja, 17.06.2007.

jos 4 dana skole!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jos malo pa idem na more......jupppiiiiiiiismijehsmijehroflnaughty.........nemrem believat da je vec proslo godinu dana otkad sam prosle god. bila na krapnju!!!!ludludlud.....hihihihi.....jedva cekam more......jedva cekam more......jedva cekam more.....jedva cekam more!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...................ponovno cu vidjet sve s krapnja....jeeeej.....smijehsmijehsmokinparty......al jednu osobu ne zelim vidjet!!!!burninmadburninmadburninmad.....nije vazno koga..........
sad ova 4 dana u skoli necemo nikaj posebnog radit!!!!...moci cemo ic van(ravnateljica nam je oprostila za ono s tresnjamaheadbang).....moci cemo se ludirat po skoli!!!!nutzujolud....lol.....
ajme....kak sam tuzna...ne mogu na nastup iz hip-hopa....jer idem u milano!!!!....mislim,dobra strana toga je sto idem u milano..naughtynaughty..al losa je kaj sad necu moc nastupat....a cijele god sam vjezbala!!!!!!!!namcornamcornamcornamcornamcor.........
nemam pojma kaj da jos pisem......pa cu onda otic!!!!!roflwave

p.s.nadam se da se nixa...i ostali sad dobro zabavljaju na koncertu!!!!!partypartypartypartyparty........

pozZziChi:

mata
nixa
tina
nina
tenchi
antonianut
deny
tuta
piinkice
lucy

i svima ostalima!!!!!!!!!


ova pjesma je vec dosta stara....al ja je jos nisam stavila na blog!!!!!!!



| komentari (18) | print | # |

utorak, 05.06.2007.

lol

evo me........na kraju posteka cu vam ostavit jedan spotek........cerekcerekcerek........
fora...........sad sam se nasopala tresnjama i trbuh me boli........njaminjaminamcornamcorzujozujo.........
joj ludo nam je.......fajtamo se s osmasicama(dobro, ne ja).....naughtynaughty.......bilo nam je ludo u smiljanu...naughty..naughty....al nixa nije isla....nono....ajme kako su je osmasice tracale skup s nasim deckima iz raz.....koji su to debili.....sam da bi se upucavali _ _ _ _ _ _ su je tracali........ludludlud.......mislim hello?????...dal oni imaju mozga????!!!!.......ludmahludmah.....
al dobro...dosta o skoli......
sutra idem na tekmu HRVATSKA-RUSIJA.........jupiiiiiiiiiroflroflroflrofl.......inace ja obozavam nogach.....i igrat i gledat.........lol........
ide i lucija........ziz......matea........mozda se sretnemo!!!!!!wavewaveroflrofl.......
ajme....naj frendica nina.....smijehsmijeh...seli se iz skole....ubit cu sebangbangbangheadbangheadbang......zakaj mi to radi??!!!!
kaj nemre izdrzat jos godinu dana u ovoj "skoli".......
sutra su praznici......cerekcerek.....ici cu u shopping........jedva cekam........naughtynaughtynaughty........
a sad poOoOozeki:

nixakisssmijeh
denysmijehnutnaughty
lucymahwavekiss
ninakiss
gospazujonutkiss
chenakiss(test iz bio....lol...)
matakissnut
tinakisskiss
nikolawavemahsmijeh.....









| komentari (75) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (5)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (3)
Rujan 2006 (9)
Kolovoz 2006 (16)