shit never happens to me...

subota, 13.10.2007.

Prva slobodna subota....

Kao što i sam naslov kaže-Ovo mi je prva slobodna subota od 7.og mjeseca!
Ovih ,prethodnih mjesec dana,bavio sam se kirurgiom.
Naime,kolokvij iz navedenoga je iza mene,a ja sam pao.
A postoji jedna sitnica, to je da me je prim. pohvalio,jerbo -neke stvari sam ja jedini dobro objasnio..Usprkos tomu,nije pomoglo pri prolasku,tako da tu pohvalu mogu objesiti mačku o rep!madmad
Kirurgia me uistinu zanima,i to je definitvno područje kojim se želim baviti u daljnjem životu.Tako da-ide se na specijalizaciju kirurgie!
No,mene više zanima ona estetska kururgia..Tako da ništa od moje specijalizacije u Vtc-u..nažalost Mortikiss

No,jako je bitno to da sam maksilofacijalnu kirurgiju daoyesyes
yesyes

Jedan cura mi sutra dolazi na instrukcije..Ima problema s medicinskim jezikom,a ja sam to ,i još uvijek-RASTURAM!
Što znaći da neće znati niti medicinsku informatiku,pa će biti instrukcije višecerek:

Uglavnom vam je to to.eek

doviđenjaathumbup

Morti,puno te volim,hvala za sve..idem ti sada napisati ,kako bi ti rekla-BRDO I 69 komentara!
pusa tebi




- 08:50 - Komentari (36) - Isprintaj - #