On/Off

By: sova design kostur: Lucija

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

slikE

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

LinkaČi

smijehtinchy
zujosony
yessony and ja
bangmy friend
nutzuja




škola.

ej
ljudi ja pišem post.
danas u školi je bilo ludo.
u jutro jedna moja prijareljica
po imenu Lea spominjala se je
z svojim dečkom. (hrvoje belavič)
a to je vidla jedna cura (katarina dolenec iz repaša)
i bila je tak ljubomorna kaj ih je vidla skupa.
dok je završila škola bilo je bitke.
Lea i Katarina su se bile samo zbog belaviča.
na žalost ja nisam to vidla ali pokazali su mi (na mobitelu)
kak su se bile. čupale su se, ritale,lea je razbila z nogom katarini nosa i tak
to je bilo za smijati i za rasplakati.
i tak je prešel dan vu školi.
dobila sam z zemljopisa z odgovaranja 4.
a sad je to bilo vu školi.
LUDNICA
ja idem sada
bay bay

Image and video hosting by TinyPic


|četvrtak, 23.10.2008., 17:58|

|13| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.