Neš o meni

ime:antonijarolleyes
prezime:ma to nije bitno
nadimak:tonija,tija,tonka,gabričkanut
god:madheadbangmadheadbangpuknucubang
grad:zagrebzubo
nog klub:DINAMO..BBBthumbup
kvart:trešnjevkarofl
volim:sve sam da je zabavno
ne volim:dosadu...školuheadbang
slušam:sve osim metalayes


COUNTER
Free Site Counter
Free Site Counter

banner bloga s dizzovima,avatarima i bannerima
Image and video hosting by TinyPic

moj banner


Image and video hosting by TinyPic


sjičice
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


 
  image hosting

Text Miscellaneous Glitters



IPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

pimp myspace

pimp myspace

pimp myspace

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (14)
Srpanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari on/off

design: SPYRO AND T-TIME

font: DAFONT

slika: GOOGLE

brush: DEVIANTART

kraj


MusicPlaylist




DVA ODLIČNA BLOGA POGLEDAJTE
blog jedne cure koji morate pogledatthumbupfino

blog jedne emo cure blog je savršenyeswave

:

MOJ MSN
antonija0307@hotmail.com
Ja....
Image Hosted by ImageShack.us


linkovi
ivonin blogthumbupkiss

drugi blog mog razredapuknucupartysmokin

martinin blogdeadpuknucumad

ana cura iz šbfinokissdead

Moja ekipica
Image Hosted by ImageShack.us
....Ivona...a kaj da kažem o njoj-super cura,spremna za zajebanciju i zabavu,s njom vam neće bit dosadnothumbuprofl
Image Hosted by ImageShack.us
....Ana.curu nezz tolko dugo al sam zaključila da je odlična i za zajebanciju kao svi u mom društvu..partynut
Image Hosted by ImageShack.us
...Čumba je legenda.nekad jaako naporan i dosadan al je ok i s njim ti može bit dosadno ali i jako zabavnozuboblabla
Image Hosted by ImageShack.us
....Dana isto cura koju nezz baš dugo čini mi se ok al je nekad onak malo čudna al sve u svemu okeekdead
Image Hosted by ImageShack.us
.Dena on je odličan stvarno s njim su dosada i nezajebancija nepostojeće riječi bar za menewavethumbupparty
Image Hosted by ImageShack.us
.Dino a nezz čudan je on malo smo si svi s njim posvađani malo ok al sve je to za ljudezalivenzaliven
Image Hosted by ImageShack.us
.....Kata.jedna prepredobra i luda cura..o kojoj nemam nikakvu zamjerku ni loše mišljenje.stvarno je zakonsmokinpartynut
Image Hosted by ImageShack.us
.......Marijeta...jedna onak povučena al ok cura....možese s njom pričat i zajebavat a da nije pretjerano što je u nekim situacijama dosadno al ona je super...finoyes
Image Hosted by ImageShack.us
.Martina...luda moja ona je totalno opičena i luda drugo ime joj je luđakinja spremna na sve..mislim da sam sve o njoj reklaheadbanglud:puknucu
Image Hosted by ImageShack.us
...Eva je ok cura i ono nezz baš kaj bi o njoj rekla ma super jebangbang
Image Hosted by ImageShack.us
...Mrla ili ti Car a on je stvarno super frend i sve to je super al kad pukne malo preburno reagira Mrla smiri tobeljzubo

Mislim da je to sve od meni dragih ljudi od kojih imam slikekiss:kisskisskiss

LjUbAvNa SatnIcA =)
00:00-misli na tvoje tijelo
01:01-misli na tebe
02:02-misli na tvoje osjećaje
03:03-misli kako da te osvoji
04:04-misli o vašoj budućnosti
05:05-stalno misli na tebe
06:06-misli na tebe noćima
07:07-misli kako da ti se približi
08:08-misli na flert s tobom
09:09-misli da ste dobar par
10:10-misli na tebe cijeli dan
11:11-misli da te ne zaslužuje
12:12-misli da ga ne vidiš
13:13-misli da si lijepa
14:14-misli na tvoju iskrenost
15:15-misli na tebe jer te treba
16:16-misli da niste jedno za drugo
17:17-misli da si nježna
18:18-misli da si zgodna
19:19-misli da ga varaš
20:20-misli na sex sa tobom
21:21-ponovo misli da si lijepa
22:22-misli da se zaljubio
23:23-misli da te voli

nedjelja, 17.08.2008.

EO OVO JE POST POSVEĆEN MENI JAKO DRAGIM LJUDIMA S KOJIMA SAM SVAKI DAN

Eo ljudi ovo su meni jako jako dragi ljudi s kojima izlazim van svaki dan pa mislim da bi bio red da neš i napišem o njima.....Pa da počnem s dečkima Mario(shorty) jedan predobar dečko spreman za zajebanciju....i ovim mu se putem ispričavam jer sam mu jučer sjebala naočale....shorty ljube moja oprosti....Melkior(milka) on je spreman dobiti ugriz a poslije toga ubiti(shalim se)legenda.......Mateo...u početku je bio malo povućen al sad se već otvorio i jedan je stvarno dobar dečko.....Ivica(moj muž) jedan predobar dečko kojeg svi muče.....Gusar...luđak predobar(ivonin muž) isto zakon dečko dobio otkaz jučer....i šećer na kraju(moš mislit)....Rambo....ma predobar dečko nezz kaj da napišem stvarno(jelenin muž)....oni svi imaju neš zajedničko svi imaju motore
A sad cure....nas je malo.........

Ivona....o njoj sam već dole napisala imate i sliku....
Lucija.....jedna super cura koja zivi kod cibone al svejedno nas toliko voli da mora dolazit i biti s nama....Jelena.legendarna cura stvarno prepredobra......i Ovca ona nam se jučer pridružila al ja ju znam već dugo...ja nju obožavam i stvarno cura je zakon i super super super
ajd pozz



~ komentiraj (61) ~ printaj ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.