¤#_JaMa!cAa@_&_ßrAz!£_#¤

16.04.2005., subota

_AvR!£:::£aV!GnE_

××××פHe_wasn“t¤×××××

There“s not much going on today.
I“m really bored,it“s getting late
What happened to my Saturday?
Monday“s coming,the day I hate

Sit on the bed alone,staring at the phone
He wasn“t what I wanted,what I troughth,no.
He wouldn“t even opet up the door.
He never made me feel like I was special.
He isn“t really what I“m looking for.

This is when I start to bite my nails.
And clean my room when all else fails.
I think it“s time for me to bail.
This point of view is getting stale.

Sit on the bed alone,staring at the phone.
He wasn“t what I wanted,what I thought,no.
He wouldn“t even open up the door.
He never made me fell like I was special.
He isn“t really what I“m looking for.

Na na na na na,we“ve all got choices.
Na na na na,we“ve all got voices.
Na na na na na,stand up make some noise.
Na na na na,stand up make some noise.

Sit on the bed alone,staring at up the phone.
He wasn“t what I wanted,what I thought,no.
He wouldn“t even open up the door.
He never made me feel like I was special.
He isn“t really what I“m looking for.
He wasn“t what I wanted,what I thought,no.
He wouldn“t even open up the door.
He never made me feel like I was special.
Like I was special,cuz I was special.

Na na na na na.......

- 21:49 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

¤×¤×_JaMa!cA@a _ ßrAz!£l _ Cußa@A _ H@Wa³³³³³_פפ

-malo o meni:
-smeše oci
-crveni pramenovi
-volim motore
-volim zajebavat ljude
-volim ljeto
-volim život
-i volim sve oni koji su mi blizu
ThIs aNd AlL fOuR hOuR

½ØB..£..o..G..g..E..r..!øؽ

....<....>....

Gdije sam vidjeo taj cvijet,
gdije sam vidjeo taj camac uspomena,
na cijem pramcu pamtim ruke tvoje,
na cijem tijelu pamtim srce andjela sa
nebeskih visina,koji jai je od
tmina mojega uma

Gdije mi je ostala pamet,
gdije ispala mi je karta,
gdije bila su ona vrata?
gdije ono sretnoh brata?
gdije,gdije ostala si ti?
gdije smo to zivjeli mi?

na cijem ramenu
place kamen spokoja
kad ga uzmes
iz njegove sudbine
sretne ili
nesretne on pati
vise nego ti
ali ti to nevidis
covjece kameni.

*baci bubanj u mrak
i seci plazom kad ugrize
te rak.. bam bam bam bam..
jedi sto volis
nemoj da se molis........
kada tesko ti je,
reci mi sto ti je......
da da..reci molim te,
reci dali volis me.........
ne moze ti biti,
dosta mene,
jer ti znas
da mislim na tebe....,
zato gasi svijece,
i podaj se meni,
ja nisam vrag
znas to dobro,
ali biti cu tu
i ako me trebas..
upali me

FINISH

`’“S-m-S__pOrUk!cA“’`

usnama cu dotaknuti snene okice,lagano poput leptirovih krila,ljubit cu te nježno dok polako budeš odlazila prekrasnom stazom snova

V=ečer je prošla
O=pet ce doci
£=ijep je život
!=to ce proci
M=islim da te volim

T=o nije sve,
E=vo još jednom volim te

vazno da samo negdije postojiš...da postojiš i da me voliš,vazno je da smo tu ispod istog neba i da si uz mene kad kada mi to treba.

vec dugo mi nisi na um pao,bila sam te u zaborav dala.al uzalud zadrhti mi srce kad sam te sa drugom ugledala!vrati se majmune!

vec odavno nada u mom srcu izcezla da cu pronaci luku gdije cu se skriti,usred olujnog mora nadjoh tebe...tebe luku moju gdije cu vjecno biti!