¤#_JaMa!cAa@_&_ßrAz!Ł_#¤

11.04.2005., ponedjeljak

°˛ThE_lOvE_oR_tHe_ŁiFe˛°

cesto mislim ako ima smisla "voljeti nekog" ili "živjet"!neznam baš,ali mislim da ljubav ne vrijedi ništa!zaljubimo se u nekog kojeg mislimo da ima sve što mi tražimo,a na kraju vidimo da ta osoba ne vrijedi ništa!mislimo da ljubav je najljepša stvar što se u životu moje dogodit.To je istina,ali smo slijepi od ljubavi prema jednoj osobi jer ne vidimo kako je ta osoba zapravo.Prije ili poslije otkrimo da ona osoba nije vrijedna za našu ljubav.Nažalost na svijetu ima ih puno takve osobe.Neke osobe neznaju niti što je ljubav,ne poznaju ljubav,i ne mogu voljet.Neke pute sanjam moj život s jednom osobom koja volim,sanjam naš život skupa.Kad se probudim gledam kroz prozora i vidim da nije istina.Samo jedanput sam prestala sanjat moj život s voljenim.Mislim da ako nema ljubav moramo krenut dalje s život,bez one osobe koja ti pruža toplinu u krevetu,te ljubi ti kaže da te voli bez one osobe koje možeš imat jednu obitelj.Teško je to znam.Neke osobe mislu da znaju što je ljubav,ali zapravo neznaju!Ljubav je najljepša stvar u života,najbotnija i naravno i zdravlje je bitno!Mislim da moramo sanjat dalje,moramo imat neku nadu nešto što možemo sanjat!Najljepša stvar u životu je da kad imaš obitelj imaš sve,obitelj,toplinu svog muža,djeca...Život je jako težak ako nema ljubavi!Ja volim jednu osobu koja sam upoznala u Royalu prije 1 god.on je moja najvažnja osoba na svijetu,najbitnija,najljepša,on mi je sve!Ja sam jedina koja sam ga znala upoznat,pricat s njim,izac s njim radit sve one stvari što on i niti ja nismo napravili!Bez njega život bi mi išao dalje ali ne kao danas.
Danas se super osjecam jer si zamišljam svoj život s njim sanjam ga.I kadkad kad ga mislim dobijem poruku od njega i piše mi da idemo skupa van!Kako bi mi bio život drukciji da nebi njega imala!Nebi upoznala ljubav po svojim godina,sad kad sam upoznala ljubav mogu rec da je to najvažnija stvar na svijetu!Kad mi smo zaljubljeni spremi smo na sve za onu osobu kojeg volimo!Svaka mu cast sviđaju mi se te rijeci,iz srce sam ga išcupala mislici na njega! :))) sad kad završi škola mislim da ce mi samo on bit na mislima,i da nikog necu mislit!
PRIJE MORAŠ SEBE VOLJET,KAKO BIŠ DRUGE VOLJET!NE ZABORAVI MOJ SAVJET!
(pssssst_nemojte zaboravit_da da LJUBAV je najveca stvar na svijetu nemojte nikad zaboravit)

VOLI VASSSSSSSS ˘^ˇ°JAMAICA°˘^
- 14:33 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

¤×¤×_JaMa!cA@a _ ßrAz!Łl _ Cußa@A _ H@Wałłłłł_פפ

-malo o meni:
-smeđe oci
-crveni pramenovi
-volim motore
-volim zajebavat ljude
-volim ljeto
-volim život
-i volim sve oni koji su mi blizu
ThIs aNd AlL fOuR hOuR

˝¨B..Ł..o..G..g..E..r..!¸¨˝

....<....>....

Gdije sam vidjeo taj cvijet,
gdije sam vidjeo taj camac uspomena,
na cijem pramcu pamtim ruke tvoje,
na cijem tijelu pamtim srce andjela sa
nebeskih visina,koji jai je od
tmina mojega uma

Gdije mi je ostala pamet,
gdije ispala mi je karta,
gdije bila su ona vrata?
gdije ono sretnoh brata?
gdije,gdije ostala si ti?
gdije smo to zivjeli mi?

na cijem ramenu
place kamen spokoja
kad ga uzmes
iz njegove sudbine
sretne ili
nesretne on pati
vise nego ti
ali ti to nevidis
covjece kameni.

*baci bubanj u mrak
i seci plazom kad ugrize
te rak.. bam bam bam bam..
jedi sto volis
nemoj da se molis........
kada tesko ti je,
reci mi sto ti je......
da da..reci molim te,
reci dali volis me.........
ne moze ti biti,
dosta mene,
jer ti znas
da mislim na tebe....,
zato gasi svijece,
i podaj se meni,
ja nisam vrag
znas to dobro,
ali biti cu tu
i ako me trebas..
upali me

FINISH

`˙´S-m-S__pOrUk!cA´˙`

usnama cu dotaknuti snene okice,lagano poput leptirovih krila,ljubit cu te nježno dok polako budeš odlazila prekrasnom stazom snova

V=ečer je prošla
O=pet ce doci
Ł=ijep je život
!=to ce proci
M=islim da te volim

T=o nije sve,
E=vo još jednom volim te

vazno da samo negdije postojiš...da postojiš i da me voliš,vazno je da smo tu ispod istog neba i da si uz mene kad kada mi to treba.

vec dugo mi nisi na um pao,bila sam te u zaborav dala.al uzalud zadrhti mi srce kad sam te sa drugom ugledala!vrati se majmune!

vec odavno nada u mom srcu izcezla da cu pronaci luku gdije cu se skriti,usred olujnog mora nadjoh tebe...tebe luku moju gdije cu vjecno biti!