¤#_JaMa!cAa@_&_ßrAz!Ł_#¤

10.04.2005., nedjelja

^ˇOnE_rA!nY_dAyˇ^

pada kiša!cijeli dan sam doma....nema baš ništa...baš cesme..eto danas sam se digla oko 11 i nešto,išla sam kod bake,tamo sam rucala,gledala malo televizije itd...niš posebnog...došla sam doma opet sam gledala tv,malo kasnije sam išla u sobu slušat malo mjuze a kad sam htijela malo zaspit me zove ~K~ ma jebemu miša....
baš neznam što bi napisala jer vrijeme je za srat! samo kiša,vjetar itd...samo sranje...malo prije me zvao ~M~ i pitao me šta radim,kako je itd...a šta sam mu ja mogla rec?pa da je sranje vrijeme da ne mogu ic van!da se ne mogu nac s ~I~ i tako...samo bedastoce
mah neznam što bi napisala forši za 30 min gren spat jer šta cu tu?još fali da mi se zagasi komp,svitlo itd..zato što ce falit struje.....
ma jebemu miša...fujj nebi ja to
najbolja stvar što sam danas mogla napravit je ovo što sam si narucila pizzu s feferonima i pojela sam je!sam se najela pa onda sam odmah zaspila....
bah neznam ca bi rekla!samo se nadam da ce sutra biti malo bolje vrijeme da mogu napravit sve ono što nisam napravila ova zadnja 2 dana dok je bilo ovakvo vrijeme i tako.Ako ne....ah jebiga...cemo ben!
ajde ljudi budite mi Ok i uživajte

voli vas ~ˇ^JaMa!cA@a^ˇ~ cya kisss
- 21:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

¤×¤×_JaMa!cA@a _ ßrAz!Łl _ Cußa@A _ H@Wałłłłł_פפ

-malo o meni:
-smeđe oci
-crveni pramenovi
-volim motore
-volim zajebavat ljude
-volim ljeto
-volim život
-i volim sve oni koji su mi blizu
ThIs aNd AlL fOuR hOuR

˝¨B..Ł..o..G..g..E..r..!¸¨˝

....<....>....

Gdije sam vidjeo taj cvijet,
gdije sam vidjeo taj camac uspomena,
na cijem pramcu pamtim ruke tvoje,
na cijem tijelu pamtim srce andjela sa
nebeskih visina,koji jai je od
tmina mojega uma

Gdije mi je ostala pamet,
gdije ispala mi je karta,
gdije bila su ona vrata?
gdije ono sretnoh brata?
gdije,gdije ostala si ti?
gdije smo to zivjeli mi?

na cijem ramenu
place kamen spokoja
kad ga uzmes
iz njegove sudbine
sretne ili
nesretne on pati
vise nego ti
ali ti to nevidis
covjece kameni.

*baci bubanj u mrak
i seci plazom kad ugrize
te rak.. bam bam bam bam..
jedi sto volis
nemoj da se molis........
kada tesko ti je,
reci mi sto ti je......
da da..reci molim te,
reci dali volis me.........
ne moze ti biti,
dosta mene,
jer ti znas
da mislim na tebe....,
zato gasi svijece,
i podaj se meni,
ja nisam vrag
znas to dobro,
ali biti cu tu
i ako me trebas..
upali me

FINISH

`˙´S-m-S__pOrUk!cA´˙`

usnama cu dotaknuti snene okice,lagano poput leptirovih krila,ljubit cu te nježno dok polako budeš odlazila prekrasnom stazom snova

V=ečer je prošla
O=pet ce doci
Ł=ijep je život
!=to ce proci
M=islim da te volim

T=o nije sve,
E=vo još jednom volim te

vazno da samo negdije postojiš...da postojiš i da me voliš,vazno je da smo tu ispod istog neba i da si uz mene kad kada mi to treba.

vec dugo mi nisi na um pao,bila sam te u zaborav dala.al uzalud zadrhti mi srce kad sam te sa drugom ugledala!vrati se majmune!

vec odavno nada u mom srcu izcezla da cu pronaci luku gdije cu se skriti,usred olujnog mora nadjoh tebe...tebe luku moju gdije cu vjecno biti!